Box en katten

Hier tijdens de geboorte van Mik 5 katten, bij de geboorte van Tes 4 katten en nu n og 3 katten. Wat we ook geprobeerd hebben we konden ze niet uit de box houden als de baby er NIET in lag. Lag 1 van de kidneren in de box dan kwamen de katten er niet bij in de buurt.



Het boxkleed haalden we er dus uit als er geen kind in lag want daar washet de poezen om te doen, wij hebben een lade onder de box en daar gaat het boxkleed dan in.

Balonnen zijn leuk, alufolie ritselt zo grappig en de plantenspuit is helemaaaaaal lollig… :roll:

Dus wij hadden er gewoon een grote deken overheen liggen, daar sprongen en lagen ze alsnog wel op, maar dan werd het boxkleed niet vies.

hier is het me ook niet gelukt de katten uit de box te houden als de beeb er niet inlag. ik haalde het kleed eruit en dat ga ik nu maar weer doen.

als de beeb erin ligt komen ze er niet eens bij in de buurt, stelletje bangerikken…

succes

hierwaren de katten bij lindsay er nooit overdag in (uit hun zelf niet)

als ik naar bed ging klapte ik het boxkleed dicht kreeg die krengen het niet geleerd s’nachts uit die box te blijven ahhaha

Toevallig kwam ik net op een site een slimme en leuk uitziende oplossing tegen daarvoor :slight_smile: Google maar eens op Poeshoes :thumbup:

Ik had die oplossing ook bedacht en ook gemaakt (kan in ons geval niet met touwtjes en soortgelijke dingen, want één van de katten vreet die op ;)), maar één van onze katten (de andere ;)) had daar dan nog weer een slimmere oplossing voor. :wink: (Die probeert gewoon net zo lang tot de doek er zo ver af is dat ze er onder door kan. :mrgreen: )



Leeghalen bevalt hier het beste. :slight_smile:

Hier hadden de ballonne wel effect, ze hebben er nog nooit ingelegen. Maar 's nachts liggen ze ook in de bijkeuken anders weet ik niet wat ze zouden doen :think:

kort samengevat deze topic,

katten zijn eigenzinnige slimme wezens die hoe dan ook doen wat ze zelf willen al gaan we op onze kop staan :lol:

@kristalkindje wrote:

kort samengevat deze topic,

katten zijn eigenzinnige slimme wezens die hoe dan ook doen wat ze zelf willen al gaan we op onze kop staan :lol:




Haha precies. Vervelende beesten :mrgreen:



Maar ik wil niet meer zonder :slight_smile: