bowl maken

Hoe maken jullie bowl? Fruit snap ik… maar wat voor siroop doen jullie? Op internet lees ik veel over bruisend bronwater ofzo, maar dat vind tl echt niet lekker. Dus iets anders hiervoor… ook geen alcohol, dat mag zij en ik niet (en laten wij nou net gek op fruit zijn…)

Hier maken we bowl van tropical siroop, een scheut pure bessensap en water, evt schijfje citroen.

Dan ananas, kersen, mandarijntjes, perzikken, meloen, druiven, appel in blokjes, aardbeien en bessen (al dan niet uit de diepvries) en peren erdoor…



heerlijk!

Ik meng meestal een blik vruchten op siroop (of 2 :mrgreen: ) met vers fruit.



aanvullen met bubbelend appelsap of water met een vruchtensmaakje en smullen maar!

oh en als er wel drank door mag, dan vervangen we het bessensap (rode druivensap kan trouwens ook) voor bols bessenjenever :drool:

ook lekker is het om het met kinderchampagne te maken :drool:

maar ik hou dan wel van een beetje bruisende bowl



als we er wel alcohol in doen, doen we vaak strasse wijn. (die heb je trouwens ook in een alcoholvrije variant)

heb het ooit eens gegeten op het werk met een rode sap. Rode druivensap klinkt goed! Dat kan hem wel eens worden! Bedankt!!

7up of bronwater met prik met een beetje siroop kan ook goed, of appelsap. Op emma’s school maakte ze het zelfs met diksap (brr was echt niet lekker vond ik maar de kindjes vonden het wel lekker).

Ik maak het met dubbelfrisss witte druiven-citroen. Is een erg lekkere frisse smaak bij het fruit

en dan gewoon puur of verdund met water?

gewoon recht uit het pak