Bovenbuurman kotst van 8ste verdieping op ons balkon

Gisteravond zat ik samen met faivrouw op het balkon. Heb haar namelijk 7 jaar geleden rond dat tijdstip op het terras ontmoet. Even later zagen we vuurwerk in het centrum. Dat was mooi… We waren lekker bezig die mooie oude tijd op te halen en een beetje aan het romantiseren.



Ineens kwam er iets naar beneden. In eerste instantie dachten we dat dat de bovenbuurman was. Maar het was kots. Dus ik en Faivrouw onze kop over de reling en ik zag nog iemand snel zijn rotkop terug trekken. Op de zesde verdieping was ook iemand die zijn hoofd had uitgestoken en naar boven keek. Dus ik vroeg hem waar dat vandaan kwam. Hij zei 2 verdiepingen boven mij. Ziijn vrouw was geraakt door de kots… Echt ranzig.



Wat een ransaap.



Ik zeg tegen Faivrouw we gaan er heen en die kerel vertellen dat dat niet kan.



Wij naar de 8ste verdieping aanbellen, nog een keer aanbellen en even later maakt een kerel van rond de 50 met ontbloot bovenlichaam de deur open. Voordat ik iets kan zeggen gaat Faivrouw tegen hem tekeer in het dialect. Doet ze altijd als ze pissig is, dialect praten…



Zit jij hier van het balkon te kotsen. He,… zegt hij er is hier niemand van het balkon gesprongen… Nee zegt Faizaa heb jij hier van het balkon gekots… dat is toch niet normaal, dan kots je maar in het toilet.

Ho ho ho, zegt die man, ik ben hier alleen kom maar binnen als je me niet gelooft… Niks ik kom niet naar binnen viezerik… je liegt zegt Faizaa… zal ik eens emmer strond bij jou op het balkon gooien… en dan ga van te voren naar de chinees :oops:



En ik stond er bij en keek er na. Zelfs ik werd een beetje bang voor het Hormonster met haar baseball petje op en nog net geen knuppel bij zich…



In ieder geval. Die viezerik heeft ze flink de waarheid vertelt



En ja we hebben echt gezien. Dus we wisten gewoon dat hij het was…



Thuis heb ik nog even de politie gebeld… Vooral omdat die kerel bleef ontkennen. Anders had ik dat niet gedaan… Maar dat soort mensen moeten weten dat dat soort dingen echt niet kunnen. Je woont hier op een flat en je moet nu eenmaal wat meer rekening houden met je buren… Het is geen studentenflat… Daar kunnen dat soort dingen… Heb ikzelf ook gedaan… Maar nu heb ik Sanae die hier op het balkon speelt en we houden het balkon schoon want ze stopt nog wel es iets in de mond… En als er dan kots ligt is gewoon vies voor je dochter…



Hebben het balkon ontsmet en ziet er weer netjes uit…



Maar moest toch even mijn frustaties kwijt… Was namelijk een mooi moment voor ons en werd verpest door zo’n ransaap Bah…



Oh trouwens ik ben jarig vandaag… :wink:

ow bah dat is echt TE goor, word al misselijk bij het lezen

gelukkig hebben jullie het niet over je heen gekregen :sick:



maare gefeli met je verjaardag :clap: :dance:

He bah wat vies zeg. En idd gelukkig dat je het niet over jullie heen hebt gekregen.



Goed dat je de politie heb gebeld. Wat gaan ze eraan doen dan?

Wat een ransaap. Ik zou me doodergeren.

eerst: GEFELICITEERD!!!













en verder: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :naughty: :naughty:

heee jij bent de man van :mrgreen: :mrgreen: . Ik dacht al, ook toevallig die namen van jouw kids :mrgreen: :mrgreen:



MAar verder echt te ranzig zeg. :sick: :sick:

aaaarg :sick: gadverdamme



das echt te ziek voor woorden



By the way gefeliciteerd :lol:

Dit is echt goor!



Faizaa :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Die bedenkt zich de volgende keer waarschijnlijk wel.



Lijkt me wel stoer zo’n vrouw!

ieuw!!! :shock:



Maar ehhh van harte met je verjaardag! :mrgreen:

Oh vergeet in je helemaal te feliciteren!



AZZY VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG !!!

Oh bah!



En inderdaad: gefeliciteerd!!!

Gefeliciteerd met je verjaardag!



Laat ik voorop stellen dat het buitengewoon goor is, wat jullie hebben meegemaakt. Maar zoals jij verslag uitbrengt, mán ik heb hier zitten te schateren van het lachen! :smiley: :shifty: :oops:

Oh en ik ga gelijk nog ff meedoen aan die poll m.b.t. Faizaa en de meeting (al ga ik sowieso niet, maar toch… :lol: )

Faizaa ik ben trots op je!!! Nog steeds een HORMONSTER die tenminste niet over zich heen laat lopen.

Wat een smeerbal die bovenbuurman van jullie zeg :sick:



Azzy, gefeliciteerd met je verjaardag! Gaan jullie het nog uitgebreid vieren vandaag of zijn jullie dat al aan het doen?

Ik ga je gewoon FELICITEREN en hoop dat dat hele incident alweer vergeten is :slight_smile:

Wow Azzie, wat heb jij een stoere vrouw die flink terecht tekeer gaat tegen die smerige :silenced: :silenced: :sick: :sick:



Iehhhhwwwwwww, wat heb je toch smerige asociale mensen op de wereld hé! Ik heb ook op een flat gewoond, dit heb ik gelukkig nooit mee gemaakt.



enneh…



VAN HARTE GEFELICITEERD HÉ!



Nu feeeeeeeesten :dance: :dance: :dance:

Pssssssssstttttttt…



Hebben jullie al een mannenhoekje???

Loeksel, Ruud en Azziehoek?

8) :mrgreen:

:clap: :clap: Goed zo Faizaa ik hou van zulke vrouwen heerlijk.



En Azzy lang zal je leven, lang zal je leven in de gloria.



Van harte gefeliciteerd



Liefs Marielle :vlinder:

IEKS, blehhhhh wat een verhaal! Moet toch niet gekker worden he?



Maar als je het op zo’n manier opschrijft kan ik er niets aan doen dat ik toch een beetje moest lachen hoor 8)



Gefeliciteerd met je verjaardag :smiley:

Go Faivrouw! Stoere chick!

Azzy, dit is te ranzig voor woorden. Bah. En dan jullie romantische moment verpesten…



Enne, hiep hiep hoera! Van harte gefeliciteerd!

En dan is Fai bang om naar de meeting te komen :shock: :o :naughty:

:lol: Ze is wel een wereld vrouw hé Azzy!?



GEFELICITEERD ouwe :silenced:

Leuke dag gehad?



Enuh maar goed dat die viespeuk dat momentje verstoort heeft Fai heeft geen 3e tiet voor nóg een beeb en je weet wat er gebeuren kan na zo een gezellig momentje hé :eh: :roll: :mrgreen: