(weet niet zeker of die nu hier moet als zijnde het gaat de tuin in of bij de keukentafel, maar dat merk ik wel als die verplaatst wordt)
Jaja bij kind 3 wil ik nog een speelhuisje in de tuin :lol:
Het liefst een houten huisje (de plasticen vind ik gewoon echt minder mooi), maar die dingen zijn kant en klaar (nou ja bouwpakketten die je alsnog zelf in elkaar moet zeggen) behoorlijk duur.
Heb al op MP zitten kijken, maar wat mooi en betaalbaar is staat op meer dan een volle tank afstand en moet dan dus ook eerst uit elkaar en weer in elkaar en dat doet zo’n huisje vaak ook niet echt goed.
Dus nu dacht ik… ben handig genoeg om zo’n ding zelf in elkaar te zetten (als ik een keukentje kan uittekenen in mijn hoofd en bouwen dan moet dit ook lukken toch) maar is het best handig om (zeker voor het dakje) iets van een tekening te hebben en vooral: hoeveelheden materiaal die ik er dan voor over heb (keukentje is met name gebouwd van restanten MDF die we nog hadden).
Wie oh wie heeft zelf eens een huisje gebouwd (of door handige man laten bouwen) en heeft daar toevallig een bouwtekening van waar ook de benodigde hoeveelheden hout ed op staan?
ik heb geen bouw tekening,
maar heb het huisje bij de gamma gekocht…
was toen 2 jaar geleden 160 euro
en was zo in-elkaar gezet…
denk dat je daar geen hout voor kunt kopen…
gelijk met dakleer, vensterbankjes ect
ander PB me maar die van mij staat zo in de weg,
en ze doen er niks mee,
ik gebruik het nu om speelgoed te verstoppen…
van mij mag ie gratis opgehaald worden,
He, Gab, had je dat niet kunnen zeggen voordat wij laatst in Einhoven waren???
Dan had ik hem met liefde voor je meegenomen
Deze heeft mijn man gemaakt, had m zo in zn hoofd zitten… Weet niet hoeveel hout hij precies gebruikt heeft, kan ik einde van de week wel vragen voor je, hij is nu een paar dagen weg voor zaken
Wat gaaf !!! Doe mij ook zo’n man (De mijne zie ik dat nog niet maken, die is van de computers, wat minder met dit soort dingen). Misschien kan ik het zelf nog beter, wel met bouwtekening, al kan ik die ook zelf maken. Het is meer een kwestie van gewoon doen en er aan beginnen…
Die van mij heeft iedereen, inclusief zichzelf versteld doen staan!!!
Hij heeft namelijk een eigen software-bedrijf en is dus eigenlijk ook meer van de computers…
Maar alle huisjes die we zagen vonden we te hoog (ivm gluren bij de buren), of niet praktisch (zat de trap aan de verkeerde kant, of het raam) of gewoon niet mooi. Plastic wilden we niet ivm verkleuren en scheuren enzo.
Dus tja, Peter had m helemaal in zn hoofd zitten en heeft m in een week of 3 gebouwd!
Gaaf hoor
Wie weet dat ik nog eens zo iets ga doen in de toekomst als ik kids heb