Boudewijn de Groot

Ik zat me opeens af te vragen of er hier meer meiden gek zijn van de muziek van Boudewijn de Groot.

Ik draai die muziek met grote regelmaat grijs, maar onze assistente, niet zo veel jonger dan ik, kende hem helemaal niet en vindt de muziek zwaar waardeloos! :lol: :lol:



Zijn er nog meer ??? :think: :think: :angel:

Jazeker! Werd thuis grijsgedraaid vroeger, dus ik zing ze allemaal mee hoor :smiley:

Oh ja, hou op!



Hij woont ook in Heemstede en ik kom hem wel eens tegen in het bos als we de honden uitlaten.



Bij het afscheid van onze vorige burgemeester heeft hij opgetreden. Ik ben weggelopen, want er kwamen zo veel herinneringen boven van een overleden vriend van mijn ouders. Ik stond gewoon te janken!

Ja hoor hier worden ze ook regelmatig gedraaid. Ik vind het vaak goede teksten! En lekker om naar te luisteren.

ze raken me diep, en daardoor wil ik ze niet altijd luisteren… :? :wink:

@Elka wrote:

Oh ja, hou op!



Hij woont ook in Heemstede en ik kom hem wel eens tegen in het bos als we de honden uitlaten.



Bij het afscheid van onze vorige burgemeester heeft hij opgetreden. Ik ben weggelopen, want er kwamen zo veel herinneringen boven van een overleden vriend van mijn ouders. Ik stond gewoon te janken!




In Groenendaal???

Jaaa, hij is leuk! :dance: :inlove:

En ik ben van '85 8) :lol:

Ja, in Groenendaal. Hoezo, woon je hier ook in de buurt dan? Ik sta ook wel eens met Irene Moors in het kruidvat. Er woont veel bekend spul hier in de regio.

Ik ben grote fan van Boudewijn





Zoveeeeeeeeeeel mooie nummers, maar mijn absolute favoriet is



De verdronken Vlinder

Marisca77 waar ben je??



Dit is ONS topic :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Wij houden namelijk helemaal niet van Boudewijn en liepen helemaal niet al zijn optredens af en we lieten helemaal niet al onze kaartjes signeren en we kwamen al helemaal niet in beeld toen er een keer een camera bij hing en zo :angel: :angel: :angel:

Als de rook om je hoofd is verdwenen :mrgreen:



ik ben wel van 71…



natas

Oooohhhh…er zijn zo veel mooie nummers. Topper van Hub en mij is nu Land van allerliefste…zo’n mooi nummer.~En 't Is eindelijk een feit…ik weet ik ben volwassen, enz.enz. :inlove: :thumbup:



Mijn moeder woont in de buurt van Heemstede, heb er zelf vroeger ook in de buurt gewoond, nu niet meer, maar in Groenendaal kom ik nog regelmatig, daar mogen de honden van mijn ouders loslopen, vandaar! :smiley:



Ik wil heeeeel graag naar een concert van hem, maar weet niet met wie!!!Hub wil niet mee :cry:

JAAA Boudewijn de Groot wordt hier door mij ook veel gedraaid!



manlief vindt er niet zo heel veel aan, maar is gelukkig wel laatst met me meegegaan naar een concert (samen met het LSO) was echt super!



volgens mij hoef je niet perse oud of jong te zijn om van zijn muziek te houden 8) (ik ben van '80)

Owww Boudewijn de Groot… Heb tijdens zijn schouwburgtour een aantal jaar geleden (in Doetinchem) zijn Show gebouwd… En ook toen nog met Ernst Janz keihard liedjes van Doe Maar gezongen…



Sindsdien ben ik een groot Fan van die man… Net zoals van Doe Maar trouwens, maar dat was ik al langer…



Ik kan ook bijna alle liedjes zo meezingen…