ons dametje weigert al een aantal dagen de 2e borst te drinken, terwijl ze wel honger heeft, ben echt 2 uur met haar bezig om haar die borst te geven, gisteren ben ik gaan kolven en heeft ze dat uit een flesjes gedronken.
nu zit er alweer 5 uur tussen de voeding en weigert ze helemaal.
terwijl ze wel honger heeft.
wat moet ik nu. ik wil niet kolven liever.
ze lijkt ook geen spruw te hebben en de verkoudheid is ook over, hetenige wat zou kunnen is mn menstruatie, maar dat is ook haast niets dus vraag me af of het wel menstrueren is.
help
@knollie1 wrote:
hetenige wat zou kunnen is mn menstruatie, maar dat is ook haast niets dus vraag me af of het wel menstrueren is.
help
mijn dochter dronk ook minder of onrustiger als ik mijn maandstonden had, dus kan wel…
misschien meer ervaringsdeskundigen hier… :think:
Marie wilde op een gegeven moment ook maar uit een borst drinken en wat ik dan deed was haar doorschuiven naar de andere borst (dus niet omdraaien, maar doorschuiven naar de rugbyhouding). Vaak had ze dat niet door.
Ook liet ik haar op mijn pink zuigen en wisselde dan snel naar mn tepel.
Succes! Bij mij was het na een dag of 5 weer als het oude. :-*
Ik heb er helaas ook ervaring mee :?
Wat hielp bij mij was slapend aan leggen dan pakte ze wel en dronken ook ng eens :thumbup:
Het is heel verveldn, sterkte hoor!
ja maar ook slapend werkt het niet, ze drinkt dan de eerste borst wel maar de tweede niet.
heb contact gehad met de ha, cb en ld. ze hebben allemaal tips, maar die weet ik wel,
heb nu weer een schreeuwende beeb in de boks, ze weigert en de borst en de fles.
wordt hier gillend gek.
ach jeetje :hug: het is zoooo frustrerend!
Wel goed dat ze in ieder geval 1 borst heeft gedronken… Dat deed mijn meisje overigens ook hoor, bij 2 was ze te wakker
Hoe is het nu?
gisteren was een drama dag, ze heeft de hele dag niet geslapen en bijna nie tgedronken
vannacht netjes 2 borsten en vanochtend weer :dance: