borstweigeraar

die heb ik…hij wil niet als het tijd is…snachts komt hij om de 4uur en nu wil hij overdag niet drinken…vanmorgen wakker gemaakt en toen hij een fles bv van 180cc kreeg(ik moest weg)heeft hij die in fases opgedronken.

nu is het weer tijd maar hij gaat huilen als ik hem aan wil leggen,ook spuugt hij dus het is net of hij nog vol zit…

hij is wel vrolijk hoor,niet huilerig ofzo.

wel is hij snipverkouden waardoor hij weinig lucht krijgt.

ook heeft hij groene poep maar ik heb vrijdag spinazie gegeten of maakt dat niet uit?

jemig ik word met de dag onzekerder,je zou toch denken dat dat minder zou worden naarmate je langer bv geeft…

iemand enig idee?

groetjes schaapie

niemand die iets weet?

kan het dat hij zomsar ineens van 7naar 4-5 voedingen gaat?en is dat wel genoeg voor zo’n jong kindje?

ik weet zeker dat er genoeg melk is want om de productie op peil te houden kolf ik als hij niet wil drinken,en er is altijd nog 140cc of meer en dan heeft hij toch al even gedronken(ookal zijn het maar een paar slokken)

ik weet wel dat kindjes het zelf wel regelen maar ik ben zo bang dat hij tekort krijgt als hij zo slecht drinkt overdag en mijn moedergevoel is er (nog)niet gerust op.

misschien heeft iemand hier dezelfde ervaringen?

alvast bedankt.

Ik ging van 7 naar 5 voedingen. Vrij snel. (weet niet meer precies hoe oud mn dochter toen was)

Als hij alert blijft, en goed plast mag je ervan uit gaan dat hij voldoende binnenkrijgt. Zou het wel goed in de gaten houden.

Verkoudheid maakt het ook wel lastiger om te drinken.

Moeilijk af en toe die onzekerheid he? :hug:

ik ben een regelneef en wi alijd alles zeker weten omdat ik ook nog controlfreak ben ,echt een goeie combi met bv…not.

niet dat ik daarom opgeef hoor,oh nee :naughty:

Ik weet niet waarom hij opeens weigert.

Maar 5 voedingen is echt wel genoeg hoor. Als hij gewoon goed groeit.

Ik zit hier al een hele tijd op 5 voedingen.

En ze is nog jonger als jou kleine.

Het zal mss een beetje zoeken zijn.

Maar als hij met 5 voedingen wel goed drinkt, dan is het toch goed!

mijn kindje weigerde de borst toen ze spruw had. het drinekn deed zeer bij haar :frowning:

Weet niet of dat bij jou ook is maar dat was het dus bij mij, sterkte ik weet hoe frustrerend het zijn kan!

ik zie geen tekenen van spruw en hij drinkt snachts wel gewoon goed aan de borst,1borst leeg zeg maar.

maar ja als hij dat maar 2x doet en verder niet goed drinkt krijgt hij nooit genoeg binnen volgens mij.

@schaapie wrote:

ik zie geen tekenen van spruw en hij drinkt snachts wel gewoon goed aan de borst,1borst leeg zeg maar.

maar ja als hij dat maar 2x doet en verder niet goed drinkt krijgt hij nooit genoeg binnen volgens mij.

gelukkig maar :wink:

Als hij verder tevreden is en goede luiers heeft zou ik mij niet zo’'n zorgen maken dan eigenlijk!

tot op heden zijn de luiers oke maar dat is ook omdat ik hem gewoon ben aan blijven leggen.

zijn ontlasting is groen en ik begreep van de vk datdat kan duiden op tekort maar ik lees ook dat het bij teveel kan voorkomen,vandaar mijn verwarring…

hij oogt tevreden,lacht veel en is vrolijk,huilt eigenlijk alleen als er een boer dwars zit of hij moe is.

en ik weet wel dat er dan weinig reden is om me zorgen te maken maar toch vind ik het raar,zo ineens gaat ie moeilijk doen

hiervoor sliep hij ineens niet meer door omdat hij snachts wilde drinken.

en nu wil hij ineens weer minder,snappen jullie dat dit verwarrend werkt??