Borstvoedingsmoeders gezocht die een product willen testen

Zou jij interesse hebben om de Breast-Aid pads te testen voor Kindje op komst?



Stuur dan een mailtje naar redactie@kindjeopkomst.nl met daarin je adresgegevens en de maat (Small/Large) die je wilt testen. Je mag het product na afloop houden.



http://www.kindjeopkomst.nl/borstvoeding/complicaties/breast-aid-pads

Het klopt dat warmte het toeschieten van de melk en de doorstroming ervan bevordert. De allerbelangrijkste factor om problemen als verstopping of zelfs een ontsteking te voorkomen is echter het inzetten van een goed borstvoedingsmanagement, dus goed aanleggen, frequent voeden en lang genoeg laten drinken zodat de borst frequent en effectief wordt geleegd (borstvoeding in een notendop: een baby mag zo vaak en zo lang drinken als hij wil, mits hij goed is aangelegd).

Als er sprake is van een borstvoedingsprobleem, kunnen deze pads wellicht best een prettig hulpmiddel zijn (toepassen van warmte om het toeschieten van de melk en de doorstroming te bevorderen), maar ze bieden dus niet de oplossing voor het daadwerkelijke probleem (vaak het borstvoedingsbeleid).

Overigens denk ik dat meer informatie, zoals die te vinden is op de originele site, wenselijk zou zijn zodat met name moeders die te maken hebben met vasospasme/Syndroom van Raynaud deze pads kunnen testen.

Ik heb gemaild. Wanneer krijg je reactie daarop? Ik ben benieuwd wanneer en of ik het product mag testen?

Ik heb ook nog niks gehoord!

En ik heb ze binnen! Ben benieuwd of ik verschil merk!

Hier zijn ze ook binnen!

Hier al een aantal dagen binnen :mrgreen:

Hoi allemaal,



Bedankt voor de vele reacties. We hebben iedereen die een Breast-Aid pad kan testen er een toegestuurd. We zoeken geen nieuwe deelnemers meer. Alsnog bedankt voor alle aanmeldingen.





Groeten,



Redactie Kindje op Komst

Ontvangen en druk aan het testen :smiley:



Miste alleen wat informatie over op welke manier jullie de feedback willen hebben :think:

De lijst met feedback krijgen jullie allemaal per mail. Lekker digitaal :slight_smile: