Ik was benieuwd of hier meiden zijn die nog zomerse bv kleding hebben liggen, die ik voor een klein prijsje over zou kunnen en mogen nemen?
Ik heb net ‘nadeel’ dat mijn borsten best ehh huge zijn :lol: Tijdens de voedingsperiode had ik cupmaat 75H :shifty: Ben verder echter niet stevig gebouwd, dus wil ook niet zwemmen in de kleding…
Ik hoor het graag!
Ik gebruikte gewoon hempjes met spaghettibandjes. :thumbup: Maar goed, heb maar 1 week gegeven dus weet niet of dat handig blijft.
Heb Jayden 8 maanden gevoed (en daarna nog een maand gekolfd), ga er eigenlijk vanuit dat zusje het ook wel gaat snappen :shifty: nou ja, ik hoop het maar
ik heb een h&m bv shirt hier liggen van h&m, nooit gebruikt.
maat L
volgens mij heb ik hier ook nog wat h&m BV kleding liggen, ook M en L. Ik paste het gewoon maar draag zelf wel XL, heb alleen geen grote cup ( c )
Heb ut zelf nodig (gelukkig eigenlijk ) maar als tip…ik heb van mamalicious een heeeerlijk BV hemd met spaghettibandjes. Geen BH nodig (ingebouwd) en superzomers want eigenlijk met echt zomerse temperaturen zijn alle laagjes al teveel. Was best een investering (meen iets van 30 euro te hebben betaald :think: ) maar het scheelt het laagje van de BH in de zomer en ik hoefde niet lastig te doen met spaghettitopjes waar net niet genoeg rek inzit. Qua cupmaat zit ik wel iets lager (85 E) maar nog altijd lastig want hier dus ook verder maatje M/40 voor bovenkleding dus ietwat uit proportie. :shifty:
Verder ben ik van relatief simpel doen; spaghettitop en evt daar een blouse overheen. Wel een top die zo ruim zit dat ik die naar beneden kan doen en dan een BVBH die aan de bovenkant nog kant of stof heeft zodat ik toch wat bedekt blijf. C&A heeft bv mooie met kant die niet te warm zijn voor de zomer en ook nog een nette prijs hebben (15 euro).
Verder heb ik dus in mijn hele collectie welgeteld 2 shirtjes speciaal voor BV van de prenatal en 1 van Noppies. Beide vind ik niet helemaal je van het helaas. :? Hema heb ik er ook nog 1 van maar die draag ik dus niet eens zo belabberd vind ik die. :silenced:
thanks voor de Tip Rhiannon, zal eens kijken!
ja gewoon spaghettitopjes onder kleding hoor ik ook veel, maar als het zo warm is… en die tops van de Hema heb ik ook al belabberde dingen over gehoord…
mlk en pitje, hebben jullie foto? en wat vragen jullie ervoor? Mag ook via pb hoor
Weet je ik vond de prijs voor de top relatief hoog en heb echt staan twijfelen. Maar mijn man hakte de knoop door… :lol: die zei; moet je zien wat je bespaard op kunstvoeding! Die shirtjes heb je er dan ‘zo’ uit. Toch ook een leuke manier van hem om aan te geven dat ie toch echt wel achter de BV staat. :inlove:
Ach en verder, ik pas normaal noooit in winkels als ik kleding koop. Maar als ik het wil gebruiken als BV kleding pas ik alles. Spaghettitopjes waar niet genoeg rek inzit koop ik niet. Een blouse te dik qua stof voor over een topje en dus te warm? Blijft hangen.
Maar mss is een topic in het BV deel handig? Er zijn vast veeeel vrouwen daar met ook goeie tips. :-*
wel een idee ja, maar dan zal hij ongetwijfeld door de moddies weer verplaatst worden naar hier, omdat ik dan weer op zoek ben :shifty:
Nah als het is onder het motto tips uit de ‘gewone’ kledingwinkel niet toch?
Hier overigens laatst uit de gewone kledinglijn een tuniekachtig (dus iets langer) shirt gekocht met een laag decollete. Heerlijk rekbaar stofje en werkt echt perfect als voedingsshirt…en dat voor 15 euro. :lol: Makro is soms best heel handig maar zulke shirtjes zijn ongetwijfeld ook bij C&A oid te vinden omdat ze nogal in de mode zijn. :thumbup:
ja, of ik ga eens bij de zeeman oid rondneuzen wat ze hebben, en er desnoods zelf de schaar erin zetten :lol: Nou ja, als het van die v-halzen zijn met nog een stukje stof ertussen met naald en draad even afwerken en klaar is kees :lol:
Ik heb ooit speciale bv-kleding aangeschaft (met ritsjes en flapjes…) maar vond het niks! Vaak dubbele lagen ook al was het een t-shirtje…
Heb uiteindelijk veel tuniekjes gedragen met een schuine overlap, die je met een hemdje eronder ideaal kon gebruiken voor BV buiten de deur zeg maar.
Nu kan ik die tuniekjes ook nog gewoon aan, dus ben er nog steeds blij mee.
kijk, ervaringen zijn altijd handig om te lezen
bedankt in elk geval allemaal
amy ik moet even zoeken of ik ze nog heb, kon ze zo even niet vinden toen ik de kast doorkeek maar we zijn net terug van vakantie dus alles ligt vol met was.