Milan doen we ook regelmatig rapley, hij heeft zich pas 1x verslikt, maar was mijn schuld, ik deed het in zijn mond, toen het er weer uit viel :shifty:
@knollie1 wrote:
ja hier ook hoofdvoeding
vanmiddag een stuk meloen ala rapley geprobeerd
oooh wat vond ik het eng, maar Juul vond het geweldig :dance:
Tot het eerste jaar is de verhouding bv - bijvoeding nog 75% tegen 25% hier is het momenteel denk ik 50-50. Met de pot mee eten met 1 jaar… nou echt niet hier hoor.
Dus echt gek is dat niet hoor dat het nog hoofdvoeding is :-*
nee dat weet ik, maar de voeding van mij loopt erg terug en mijn tsr is er niet meer.
dat is erg pittig op het moment.
we zijn nu aan het oefenen met een beker drinken, als dat eenmaal goed wil, gaan we denk ik over op kunstvoeding
@knollie1 wrote:
nee dat weet ik, maar de voeding van mij loopt erg terug en mijn tsr is er niet meer.
dat is erg pittig op het moment.
we zijn nu aan het oefenen met een beker drinken, als dat eenmaal goed wil, gaan we denk ik over op kunstvoeding
Het kan ook zijn dat je de TSR gewoon niet meer voelt. Hoor je Julia wel gaan slikken? Waaraan merk je dat het terug loopt?
ze slikt niet en ze trekt aan de tepel. ook laat ze elke keer los.
ik gebruik nu neusspray, maar ja bij elke voeding en dan is met een week de spray op.
ze komt veel vaker voor een voeding, snachts ook vaker.
en ze is veel minder tevreden dan dat ze altijd was.
Ik voel nooit een tsr, maar hij is er toch al meer als 6 kilo door gegroeid, dus hij zal er toch wel zijn Misschien duurt het alleen wat langer?
@Meggie wrote:
@knollie1 wrote:ja hier ook hoofdvoeding
vanmiddag een stuk meloen ala rapley geprobeerd
oooh wat vond ik het eng, maar Juul vond het geweldig :dance:
Tot het eerste jaar is de verhouding bv - bijvoeding nog 75% tegen 25% hier is het momenteel denk ik 50-50. Met de pot mee eten met 1 jaar… nou echt niet hier hoor.
Dus echt gek is dat niet hoor dat het nog hoofdvoeding is :-*
is ook niet gek maar Lizz doet het zo en ik vind het wel best :oops:
1 borst doet het nog die andere is gestopt (heb hem niet meer gebruikt)
en ik heb geen zin meer in kolven enzo ben moe
dus als ze wil drinken prima maar van mij hoeft het niet perse zo vaak meer :oops:
haha bianca
wij hebben ook besloten het nu zo te gaan doen, ik ben ook erg moe
en de andere 2 kids hebben ook aandacht nodig
Oh maar Bianca ieder moet het ook zelf weten hoor. Kijken naar je kind, wat haar behoeftes zijn toch Jouw kindje eet gewoon al lekker die dingen, jullie varen er zo goed bij dus lekker doen. Bedoelde meer dat het niet erg is. Ik werd namelijk erg onzeker van als ik las wat andere kinderen al aten en bij mij er net 5 happen fruit in gingen
@Meggie wrote:
Oh maar Bianca ieder moet het ook zelf weten hoor. Kijken naar je kind, wat haar behoeftes zijn toch Jouw kindje eet gewoon al lekker die dingen, jullie varen er zo goed bij dus lekker doen. Bedoelde meer dat het niet erg is. Ik werd namelijk erg onzeker van als ik las wat andere kinderen al aten en bij mij er net 5 happen fruit in gingen
ja als lizz mag kiezen tussen eten of de borst kiest ze eten :roll:
enige keren dat ze ECHT goed drinkt is smorgens en savonds en ik vind het best ik kolf ook niet meer tussendoor als het terug loopt vind ik het goed
hoeveel melk MOET een kindje van 8 maanden?
3 of 4?? x
volgens mij 3x
in ons groeiboekje staat zelfs 2x 200 ml (maar wel erg weinig volgens mij
6 maanden!!!
Bijna 4 maanden!!! Nog een paar daagjes
12 weken!
En ze slaapt door van 19.00 u tot 06.30 uur!!
Trotse mijlpaal 8 maanden vandaag, 1 maand langer dan bij Ivan en we gaan nog lang niet stoppen
@Karin1981 wrote:
Trotse mijlpaal 8 maanden vandaag, 1 maand langer dan bij Ivan en we gaan nog lang niet stoppen
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
15 maanden alweer :inlove:
4 maanden en 3 dagen :inlove: :inlove:
Zo trots dat het me tot zoverre gelukt is, daar het me bij mijn dochter maar tot ruim 3 maanden gelukt is.
Hoop nog lang te kunnen voeden.
Vandaag 3 maanden! Bij de andere 2 is het nooit langer dan 2 weken volledig gelukt, dus nu gaan we door naar de 6 maanden!
4 maanden en 1 dag!!!