@Jolanda24 wrote:
Hier vandaag 8 maanden :mrgreen:
Katoke jij het dubbele van mij :mrgreen: :dance:
:lol: Grappig toeval!
Proficiat trouwens!!
4 Maanden :dance:
:inlove:
:dance: :dance:
gefeliciteerd allemaal!! :dance:
vandaag 6 maanden!!!
Ondanks dat ik eigenlijk wil afbouwen ( gaat alleen niet omdat Xander fles weigert) ben ik er wel heel trots op dat ik de 6 maanden binnen heb!!!
Jet!! Super hoor! 6 maanden!!!
Vandaag 4 maanden :dance: Ik heb de verhuizingsdip overleefd :mrgreen:
Ondanks heftige tepelkloven, huilen van de pijn en frustratie, stoeipartijen met aanleggen, luie lkβs, en tepelhoedjes toch doorgezet en inmiddels alweer een maand een bv mama! :mrgreen:
Ben heel blij (en best trots) dat ik heb doorgezet en geef nu eindelijk met een boel plezier borstvoeding! En lieve Lenn groeit heul hard! :inlove:
Wauw affie, gefeli met je mijlpaal :dance: :thumbup:
GEFELCITEERD!!
Voor iedereen
Vandaag 5 maanden :dance:
:thumbup: Toppie!
Iedereen gefeliciteerd met de mijlpalen!!
Sophie heeft vandaag haar verhalfjaardag, en een half jaar BV, gevierd met haar eerste hap groente, wat ze niet lekker vond :mrgreen: . Op naar het volgende half jaar.
affie, beetje trots? Heul trots moet je zijn!
Ik vind ook dat ik 'n mijlpaal heb: vandaag 7 weken. Peanuts vergeleken met andere mijlpalen, maar ik had 't niet verwacht. Heb dan ook geen complicaties ofzo moeten doorstaan, heb maar 1 wondje gehad wat na 24 uur kolven alweer genezen was. Kai groeit als kool en zover ik weet hebben we nog geen last van regeldagen gehad. Kai verandert wel met zβn voedingsgedrag, maar 't is niet zoals men in de voorlichtingsavond melde.
Al met al gaat t lekker en hoop over 'n tijdje weer 'n mijlpaal te melden!
Goed zo meid, ook jij mag HEUL trots zijn! 8)
voor alle mijlpalen!
Bij ons is het nu echt afgelopen, ik vond het genoeg zo⦠en Mea ook Hier bijna elf maanden gegeven! :dance:
Meiden, allemaal weer een groot voor jullie doorzettingsvermogen!!
Vicky, wat fijn dat jullie beiden vrede hebben met deze beslissing. Goed van je hoor, 11 maanden :thumbup:
voor alle mijlpalen
hier vandaag de vijf maanden mijlpaal :dance: :dance:
Meiden allemaal gefeliciteerd met jullie mijlpalen :thumbup: :dance: :inlove:
Ik mag volgende week, 6 maanden :dance: