vond ik net in de gelderlander(krant)
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmegen/5878272/Verhoor-gaat-door-tijdens-geven-borstvoeding.ece
wat zal die vrouw zich rot gevoeld hebben zeg… :hug:
sja… aan de ene kant heb ik zoies van ja had ook anders gekund/gemoeten en aan de andere kant gisteren zat ook een vrouw in een heel vol winkel centrum haar kind te voeden dus hoe zou die zich dan hebben gevoeld daar waren honderden mensen :think:
@Angel & Luna wrote:
sja… aan de ene kant heb ik zoies van ja had ook anders gekund/gemoeten en aan de andere kant gisteren zat ook een vrouw in een heel vol winkel centrum haar kind te voeden dus hoe zou die zich dan hebben gevoeld daar waren honderden mensen :think:
Die werd niet beschuldigd van een strafbaar feit en ondervraagd, maakt wel een verschil in je beleving als je daar zit, gok ik zo.
Dat mensen bewust kiezen openbaar te voeden, moeten hun weten.
Zij werd beschuldigd van iets, waarvan wij niet weten of het waar is.
Dus laat ik dat hier achter wegen, moest per direct komen op draven.
Zij had kunnen vragen of hun even een tijd wouden gunnen aan haar, maar hun hadden ook kunnen vragen of ze even alleen wou voeden.
@Angel & Luna wrote:
Dat zie ik dan anders, want zij kiest daar bewust voor.
Je hoeft niet persé in een winkelcentrum te gaan zitten, je zou ook je tijd anders in kunnen delen.
Of je bijvoorbeeld even terug trekken in de auto, etc.
Maargoed, daar gaat het niet om.
Kan me voorstellen dat het een ongemakkelijke situatie is.
Zeker omdat je in principe geen keus hebt, zij geven aan door te gaan met ondervragen, jij bent niet echt in de mogelijkheid om weg te gaan, en je kind heeft honger.
Tja, ik had het ook gedaan.
Maar ik kan me dan ook héél goed voorstellen dat het absoluut geen gepaste situatie was.