Borstvoeding (ruim 6 mnd nu) en willen afvallen...

De borstvoeding gaat heerlijk, we genieten er nog van! Maar HELAAS de laatste kilo’s, toch wel zo’n 7 kilo…wil ik er nog af! Vanaf morgen ECHT stoppen met snoepen en gewoon goed eten. Zijn er nog meer die met me mee gaan doen?? Hoe pakken jullie het aan? of hoe hebben jullie het aangepakt? Na vorige zw.schappen was ik na half jaar BV weer op gewicht, dit keer nog niet…baal er beetje van, wil toch weer in mijn oude maatje.

Dacht zo: samen staan we sterker, dus wie weet doen er paar meiden met me mee??!

Hoi Fre (en alle meiden die mee gaan doen)



Ik wil jullie alvast veel succes wensen. Ik doe niet met jullie mee want ik val alleen maar af door de borstvoeding en moet juist -omgekeerde wereld- zorgen dat ik niet onder mijn BMI kom.



Maar daarom wilde ik jullie toch even meegeven, lijnen mag, maar let erop dat je niet meer dan een pond per week afvalt. Probeer dus geleidelijk gewicht kwijt te raken, want afvalstoffen zitten opgeslagen in de vetreserves in je lichaam. Als je te snel afvalt, dan komen er teveel afvalstoffen vrij en die komen in de melk, vandaar.



Kies dus niet voor een crash dieet maar probeer met beleid af te vallen succes!

Jannigje… dat geld voor BV gevende mama maar ook voor de FV gevende mama’s… teveel afvallen is nooit goed… FV mama’s denken misschien doordat ze FV geven, ze lekker mogen ‘crashen’ En dat is ook heel slecht… Dus voor EN BV mama’s EN FV mama’s… doe t rustig… :wink:

nee hoor mijn plan is ook gewoon niet snoepen (al was mijn koekje net erg lekker :? ) geen gekke dingen verder!! bedankt!

En tjeetje dat is ook lastig, op gewicht blijven…lijkt me! Jij ook succes!

ik doe sinds twee weken weer margriet streep je slank. ik moet wel 500 caloriën extra nemen voor de borstvoeding. met deze eetwijze eet je gevarieërd.

margriet streep je slank, ken ik niet…op internet te vinden?? zal zo eens googlen!! succes jij!

Hey Fre;



heel veel succes met afvallen!! Ik wil er ook nog 6 a 8 kilo kwijt, maar geef ook volledige borstvoeding! Ik ga dus niet lijnen, maar ik merk wel dat vanaf 3 en halve maand er steeds een btje vet van mn lijf afgaat…ik hoop dus dat ik er geen moeite voor hoef te doen :angel: maar anders ga ik begin januari ook beginnen met streng zijn :mrgreen: dus niet meer snoepen enzo… (nu komen er nog veels te veel leuke tijden aan…sinterklaas/kerst :stuck_out_tongue: )

Ik val ook langzaam af, ik let wel heel erg op wat ik eet, ik ontbijt 's morgens goed (2 sneetjes volkorenbrood), bij de koffie een liga, 2 x fruit , tussen de middag 2 boterhammen, en savonds lekker een bord warm eten, 's avonds niets meer.