Ivan komt nu ongeveer om het uur voor voeding en is ook niet tevreden. Ik leg hem wel gewoon aan hoor. Heb gelukkig nog een diepvries vol melk liggen maar ik wil nog even doorgaan met bv.
Iemand nog tips
-ik wil hem om de 2 uur aanleggen
of kan ik hem om de 3 uur en dan tussen door kolven
aanleggen aanleggen aanleggen…en sommigen zeggen dat de nachtvoedingen heel goed zijn voor de productie…dus misschien op vrije dagen rond 3 uur proberen te kolven??? Balen zeg dat de productie terugloopt!!!
Gewoon op verzoek blijven voeden, ook al is dat ieder uur.
Dit zijn regeldagen: vraag en aanbod moeten weer samenkomen. Hij groeit namelijk en heeft dus behoefte aan meer melk. Daar zorgt hij voor door vaker om eem voeding te komen (joouw lichaam gaat de productie dan opschroeven)
Hoort er allemaal bij en is dus heel normaal.
(hoort ook echt bij zijn leeftijd, rond de 4 maanden)
Meis je voeding loopt niet terug maar Ivan’s behoefte groeit
Welkom in de regeldagen 8) …maak het knus en gezellig, drinken bij de hand, een goed boek, de afstandbediening en wat te knabbelen en aanleggen :thumbup:
probleem is dat we vanavond ergens eten en ik zie het absoluut niet zitten om daar te voeden. nou ja even kijken hoe we dat gaan doen
hij had pas aan het einde van de avond weer honger dus toen gingen we eigenlijk ook weer naar huis Daar ook om half 9 en half 10 voeding gehad en nu ligt hij heerlijk te slapen.
Fijn dat het zo goed is gegaan! Hier maak ik me ook regelmatig druk om zaken hoor (voeden doe ik overal wel dat boeit me dan niet zo, heb zelfs al eens tegen mijn ouders gezegt dat als hij honger heeft hij ook op de stoeprand voeding krijgt :lol: ) over hoe lang het voeden nog goed zal gaan, wanneer we tegen probleempjes gaan oplopen, of het combineren met de bijvoeding niet lastig is of problemen gaat geven. En telkens verbaas ik me er weer over hoe alles toch goed blijft verlopen!
Hier waren de regeldagen ook niet echt fijn, weer veel lekkage etc, stuwing in de nacht, maar ook bij ons ging het voorbij door eraan toe te geven en nu is het alweer een tijd makkelijk en leuk. Hopelijk zijn jullie er ook snel weer doorheen qua regelen. :thumbup:
Gewoon even een kusje voor jou en je menneke…
Je bent al helemaal geadviseerd door onze top BV mama’s… :inlove: