borstvoeding loopt terug door ziekte ?

hai ik zit met een probleem

aangezien ik al een week nu ruim zieken thuis verzorg eerst vorige week werd mijn oudste geopereerd daarna wer karim ziek dat is hij n u nog steeds en toen me andere kids en hubbie momenteel heb ik hubbie karim en samira goed ziek , heb geen hulp moet alles dus zelf doen echt rusten is er niet bij lina is nu ook verkouden geworden en drinkt minder slaapt veel

is amper wakker te krijgen ook.

laatste fles kolf ik altijd en snachts en smorgens zijn mijn borsten altijd vol en gespannen nu 2 dagen al niet meer en ze is na voeden hongerig als ik dan kolf komt er ook meer als de helft minder uit

zeker de laatste voeding van nu normaal kolf ik 150 tot 180 cc nu maar 80 .

ik kolf weer na de voedingen maar meer worden doet het niet . aangezien mijn andere kids erge koemelk allergie hadden , moet ik nu minimaal 6 maanden borstvoeding geven maar bij de andere kids werd het ook in ene minder en met geen hulp daar in verder toen gestopt

wat moet ik nu doen ze is pas 5 weekjes en stoppen wil ik niet

begin er nu zelf een beetje aan onder door te raken , ik hoop dat jullie goede tips hebben

alvast heel erg bedankt

gr natas

Doorzetten, helaas er zit niks anders op…

Proberen te rusten en als je straks beter bent dan gaat de productie wel weer omhoog…

Ik ben ziek geweest toen Veron 6 weken was en ook bij mij ging de productie drastisch omlaag…

Veron viel in die week zelfs af…

Maar na die week haalde hij dat weer makkelijk in…

Succes…

gr patricia

Ik ben zelf 2 weken geleden ook zo ziek geweest. Levy kwam toen echt stipt om de 1,5 uur want de bv was bij mij dus ook flink gekelderd. Het enige wat je kan doen is zoveel en zovaak mogelijk aanleggen en daarna kolven. Ik heb Levy toen echt iedere 2 uur aangelegd en daarna nog gekolfd. Nu is de productie weer goed op peil. Hij komt nu zelfs om de 3,5 a 4 uur pas weer.

Dus als jij denkt dat je het aankunt om Lina elke 2 uur aan te leggen en daarna nog te kolven en je wilt niet stoppen met bv, zou ik dit gewoon doen. Met ongeveer een klein weekje moet je hopelijk weer op productie zijn.

hai dames

kleine ligt net op bed ze kan ook niet poepen meer :frowning: en gaat daar door spugen met golven er uit . nu heb ik de afgelopen dagen wat bijvoeding moeten geven want na de bv had ze nog steeds honger vandaag nie gedaan trouwens en gister ook niet maar ik mer met de kunstvoeding nestle nah hypo dat ze er denk ik ook niet tegen kan . veel zuur heeft ze en dan veel krampen eczeen bij der oortjes op der oorlel ook en natte er achter en heeft pukkels in der gezicht en vlekken .

normaal poept ze nu al meer als 4 weken 6 a 8 keer perdag en scheetjes laten nu ook niet meer of soms nog vaker nu de afgelopen 2 dagen 1x gepoept ze drinkt hierdoor denk ik ook slecht net namelijk bv in fles gegeven en heeft echt vanaf 5 uur vanmiddag krampjes gehad ik ze heeft dus 50 cc op en dat kwam in een grote golf naar buiten :shock: en ernaa weer flink krampen en rood aanlopen zo zielig ik heb der dus een halve microlax gegeven die had ik nog van karim en met hem moest ik dat toen ook geven dus weet er wel wat van af ze heeft daarmee wat gepoept maar niet zo heel veel en gekke was , het was ook niet hard

erna de rest van de bv gegeven de fles is leeg en niet meer gespuugd :inlove: dus heeft toch lijkt mij met elkaar te maken

heb net me bortsen gekolfd maar 70 cc :shock:

ik vind het niet erg om lina elke 2 uur aan te leggen of als ze komt maar door die kramp van der wil ze niet meer drinken en gaat spugen ook dat deed ze nooit eerder

en oja ze spuugt ook na der vit K en d komt er ook gelijk uit .

ze is niet ziek verder geen koorts vanmorgen goed gedronken in bed aan de borst en vanmiddag ook alleen begin avond dus begon ge emmer .

ik ga me best doen ik wil niet opgeven ik kan niet opgeven voor lina niet .

ik ga nu me bedje in en morgen hoop ik op een betere dag moet ook naar ziekenhuis met der zal morgne update

Hallo Natascha, wat een nare situatie met al die zieken :hug:

Beter geen bijvoeding meer geven als Lina er niet lekker van wordt maar vaker aanleggen. En geen microlax geven aan zo’n kleintje hoor, dat kan echt niet! Als de rust weer keert krikt bij jou de productie vanzelf weer op. Is er niemand die een paar dagen, overdag, wat kan komen helpen?

hai sija

ik geef liever dat ook niet , maar nu heeft hubbie dus gister middag een flejs gegeven wist ik niet ze lagen te slapen toen ik terug kwam van de boodschappen en heb toen maar gekolfd omdat ik der niet wakker kreeg nee he he hahahah en er al 3 uur tussen zat ruim nu heb ik fotos geplaats bij 3 maanden mama maar zal hier ook ff neer zetten ze zit helemaal onder de uitslag ze had eczeem op der oortjes en hier en daar pukkels maar vanmorgen stond ik op schrok me rot .

gat dat pak gelijk weg gooien dit is niks en ziekenhuis toen maar zeggen bij voeden ja ja

ben blij dat ik straks naar de KA kan .

Natas, die uitslag, zijn dat pukkeltjes? Zo ja, dan zijn het waarschijnlijk pukkeltjes door de voeding. Dat had Lana ook met de kv en Levy nu met de bv.

die pukkeltjes heeft miron ook op de BV, de ene dag wat minder de andere dag wat meer, noemen ze ook wel babyacne, het zijn droge pukkeltjes die niet jeuken.

ja zijn pukkeltjes maar ik vind ze niet droog maar nat eigenlijk , heb ook niet echt het idee dat het jeukt hoor en gekke is alleen der gezicht tot nu toe . waarom nou altijd daar vraag ik me af

iemand nog verder bekend met spugen van der vitamine k en d ?

hai dames ben ik weer

ze is gelukkig weer aangekomen we hebben een hydrocortison zalf gehad voor de eczeem en en op de wangen is het van de voeding . ze advisserde mij om geen ander melk meer te geven en ja loopt het helemaal terug dan moet ik een verwijsing hebben voor de verzekering voor speciale voeding want ze heeft daar duidelijk erg veel last van . haar advies was ook wat ik van andereo.a jullie ha ha ook al heb gehad aanleggen aanleggen al valt ze wat af is helemaal niet erg ze kan het hebben zegt ze maar volhouden goed rusten en genoeg drinken . ik ben al blij dat ze is aangekomen was bang dat ze was afgevallen namelijk

ze weegt nu 4570 en bij cb 8 dagen geleden 4390 is toch 180 gram in 8 dagen das mooi toch he ??? ik vind van wel :slight_smile:

ga nu ff koken :slight_smile: