Borstvoeding icm Kunstvoedig ....

Ik geef al ruim 4 maanden Bv, waar ik ontzettend trots op ben, iedere keer sta ik weer te kijken hoe mijn mooie meisje is gegroeid!! :inlove:



Nu werk ik op dit moment (net als Tama) ruim 30 uur in de week, en krijg het niet voor elkaar om ruim voldoende voor haar te kolven …

Ook mijn voorraadje in de vriezer is bijna op!!



Nu wilde ik dus Kv voor haar gaan halan, voor de tijd dat ik aan het werk ben, dit is voor 1 voeding …

Maar welke voeding kan ik beste combineren met Bv??



Er staat best veel in de winkel :shock:

En zie dus door de bomen het bos niet meer :wink:



(nu zou ik niet weten waar ik deze vraag moet stellen, maar er is vast wel iemand die het weet)

Hypoallergene melk

Zo die is duur :shock:



En welk merk is het beste??



Thx … :slight_smile:

@Jennifer wrote:

Zo die is duur :shock:



En welk merk is het beste??



Thx … :slight_smile:




Ik weet het, het is ook duur. Maar aangezien je positief bent omgeslagen naar bv :dance: zou ik dat doen. Merk maakt volgens mij niet echt uit. Ze moeten allemaal aan de bepaalde richtlijnen voldoen.

Nou haal ik die van Nutrilon wel …



Thx :-*

Hier krijgt Djanel ook hypoallergene melk van Nutrilon als ik lange dagen maak en aangezien je er ook nog bv bijgeef doe je best wel lang met een pak hoor. Zo’n pak kost 15,95…

Ik heb de extra care van Kruidvat, 8 euro per pak en is ook HA :thumbup:

Heb vanmiddag de Hyperallergene gehaald van Nutrilon, was €17,- nog wat …

Schrok me dood :shock: Haha!!



Kga deze eens proberen, kan ik op de dag trouwens dat ik werk gewoon dan wel Bv geven?

Of moet ik dan de Kv geven??





Thx trouwens :-*

Misschien overbodig, maar ik wil toch even kwijt dat je recht hebt op een kwart van je werktijd om borstvoeding te geven of te kolven. Ook heb je recht op een gelegenheid om te kolven en je afgekolfde melk op te slaan (een kamertje met een koelkast). Als je dicht bij je werk woont heb je dus het recht om naar huis te gaan om je baby te voeden. Mits je niet meer dan een kwart van je werktijd weg bent. Als je 8 uur per dag werkt dan heb je dus het recht om 2 uur borsvoeding te geven of te kolven. Hiernaast heb je ook gewoon recht op je pauze!



Als je toch kunstvoeding wilt geven kan je wel gewoon borstvoeding blijven geven als je thuis bent.



Tot zo ver mij propaganda praatje over borstvoeding :wink:

Nou dan is de Plus iets goedkoper met de hypoallergene van nutrilon. Scheelt toch wel ff een hele euro :lol:



Als je thuis bent dan kan je toch gewoon bv geven?

Doe ik ook, de kv is echt alleen maar voor als ik langer dan 3 a 4 uur weg ben.



Maar Jennifer, hoe doe jij dat op je werk. Mag je dan even achter zitten om te kolven of kolf je helemaal niet?

Ik heb de Nutrilon ook bij de Plus gekocht, is tie bij jou goedkoper dan :wink:





Pinkie, ik weet dat ik daar recht op heb, maar ik maak er geen gebruik van …

Daar heb ik vanaf het begin bewust voor gekozen!



Ik had een hele voorraad Bv, maar die is bijna op …

En het gaat nu deze week om 4 avondjes, en daara denk weer 2 avondjes!

Dus die paar keer Kv, is geen probleem …



Tamaar, ja ik kolfde wel, maar krijg er niet eens meer 40cc melk uit (2 borsten) …

In het begin had ik echt zoveel, flessen vol haha, maar nu niet meer!

Jennifer, ok ik wilde het toch even gezegd hebben er zijn nog te veel vrouwen die het niet weten. Ik respecteer je beslissing maar ben van mening dat je moet kiezen wat het beste is voor je baby.

Pinkie, er zijn idd heel veel vrouwen die niets weten, dat is erg jammer!



Een collega van mij moest op het toilet afkolven toen zij net was bevallen …

Ik vertelde haar dat ze een hele kamer mocht hebben, ze wist niets!!!

Erg jammer, anders had ze misschien wel langer kunnen kolven …



Ze heeft vanavond haar 1ste flesje op, voelde me best schuldig :oops:

Maar ze vond het erg lekker, en ze heeft voor haar doen best veel op, hopelijk wilt ze straks mijn borst nog!

Tzal toch niet zo zijn dat ze dat andere dadelijk lekkerder vind :wink:

Biobimlac is ook heel goede melk, is van Johannusmolen en volledig natuurlijk en biologisch. Je moet maar eens op de website kijken http://www.biobim.nl

Dank je wel … :smiley:

Friso H.A. is rond de 13 euro en ook heel goed.