Ja, logisch dat je pas weer zwanger kan worden wanneer er weer een eisprong/menstruatie op getreden is. Wanneer dat is kan natuurlijk niemand zeggen.
Waar ik vooral benieuwd naar ben is het gemiddelde. Er zijn tenslotte dames die 2mnd na de bevalling met volledige bv al weer menstrueren.
En wie weet zijn er op dit moment wel dames die dezelfde wens als ik (en die van hubbie natuurlijk) heb.
Hier dus een alweer snel ong 6/7 weken na de bevalling en ja ook met volledige BV. Of ik ook daadwerkelijk die cyclus al een eisprong heb gehad durf ik je niet te zeggen.
Bij J duurde het 9 md, bij R iets van een jaar voor ik weer ongesteld werd. R drinkt nu overigens nog 1-2x per dag bij me
Heb altijd begrepen dat je door bv alleen een eisprong onderdrukt kan worden als er niet meer dan 3uur tussen de voedingen zit
bij Y duurde het een jaar bij volledige bv
bij T 8 wkn ook volledige bv
nu nog geen ongi
hier duurde het 13 maanden…ik ben op een gegeven moment geen nachten meer gaan geven en toen kwam mn menstruatie terug…blijkbaar had ik direct daarop een ei-sprong, want ik raakte snel zwanger :inlove: gelukkig maar, want ik had anders echtg een flauw idee hoe mn cyclus zou verlopen…kan niet wachten om weer bv te geven :inlove:
Bij mij twee keer heel vlot.
De eerste keer na 10 weken
De tweede keer ging het vloeien over in ongesteld, dus na 6 weken ofzo.
Liefs Suzanne
Ik geef nog steeds 2/3bv op n dag, menstrueer vanaf dat Meike ong 10weken ofzo was.
1 maandje veilig gedaan, maar nog niet zwanger… maar komt hopelijk wel
cyclussen 30/30/30/31/42/30/31/30/39 ongeveer…
Bij de oudste liep de bv niet zoals gehoopt, slechts 7 week, toch duurde het nog tot 4 maand na de geboorte voor ik ongesteld werd.
De 2e kreeg wel volledige bv, incl. (meerdere) nachtvoeding(en) en bij hem maar 1 maand later… dus met 5 maand voor het eerst weer ongesteld
Bij de 3e duurde het wat langer en werd ik na dik 8 maand voor het eerst weer ongesteld.
Bij alledrie vanaf die 1e menstruatie direct weer een mega regelmatige cyclus met duidelijk voelbare eisprong… (toen ik de 2e nog bv gaf 2x zwanger geworden met helaas 1 ma EN de jongste als resultaat… de 3e kreeg nog bv toen ik zwanger werd van de huidige buikbewoner :inlove: )
bij de eerste 2 jaar bv gegeven en 4 maanden volledig na 6 maanden werd ik ongesteld en meteen zeer regelmatig.
Nu geef ik nog steeds 4 a 5 keer bv en nog niets hier. Ik vermoed dat het ook komt omdat er één nachtvoeding bijzit. De eerste sliep vrij snel door. Deze jongen neemt het er nog van. Ben ook nog wat onder mijn normale gewicht. Ik vind het wel prima zo