Even een vraag namens Niek! Tristan (8 weken) ligt in het ziekenhuis omdat hij een verstopping heeft. Nu is de discussie in het ziekenhuis of baby’s wel of niet verstopt kunnen raken van bv. Zij heeft geen internet in het ziekenhuis, ik heb weinig kaas gegeten van bv dus ik dacht ik gooi 'm hier even in de groep! :mrgreen:
:-*
wat ik altijd begrepen heb is dat juist kunstvoeding verstoppend werkt…borstvoeding niet, maar zeker weten doe ik het niet. Misschien even slim op borstvoeding.com te kijken??
Hey Sis, arme Niek en T.ris.
Hoe gaat het nu met de kleine man?
Ik heb ook altijd begrepen dat ze van bv niet verstopt kunnen raken.
Ik heb wel eens een keer gelezen (volgens mij) van een baby die dit had en die bleek allergisch te zijn.
Dank jullie wel.
Tris gaat beter, die is weer thuis. Inmiddels is Nouk ziek en die ligt nu in het ziekenhuis. Ze houdt niks binnen, zelfs geen ORS. En ze heeft heel veel pijn, ze kan het precies aanwijzen en dat is de maag. Die leeft dus nu op ORS via sonde en zetpillen. Niek is zelf ook ziek, maar moet door. Mr Niek zit in het ziekenhuis bij Nouk, en Tris mag er niet heen. En dan is Oma (de vaste backup en steun en toeverlaat) ook nog ziek. Die is ook van woensdag tot vrijdag opgenomen geweest omdat ze uitgedroogd was.
Nou ja goed, dat was het even in kort bestek. Ik heb zelf momenteel ook de tijd en concentratie niet om te schrijven in verschillende topics omdat mijn Oma vrijdag is overleden. Betekent meteen dat ik ook niet naar Niek kan om te helpen.
Dus Rijn en Noemi, als jullie het even bij de dec-mama’s willen posten, heel graag. Zal ik vanaf nu ook doen denk ik want dit is een bv topic…
:-*