borstvoeding en ontlasting

hoihoi



Mijn meisje heeft al een week geen ontlasting gehad. Ze heeft volgens mij geen pijn ofzo. Nu hoorde ik dat kinderen die bv krijgen zowiezo veel minder ontlasting hebben…

Klopt dat en zijn er huismiddeltjes om het toch omgang te krijgen



groetjes

marlies

Ik dacht dat ze de eerste 6 weken wel iedere dag ontlasting moeten hebben, daarna kan het idd wel eens een week duren.

De regel is: vanaf de vierde dag tot en met 4 weken 4x per dag ontlasting. Daarna kan het minder zijn, sommige kindjes poepen een week tot 10 dagen niet. Als ze er geen last van heeft hoef je niets te doen. Meestal helpt het wel om erover te schrijven op een internetforum, dat vóelen ze en dan krijg je ineens een héél volle luier :wink:

idd kan dat…

Veron poepte ook altijd maar 1x per week zo ongeveer… en dan nog niet eens veel… Hij haalde precies wat hij nodig had uit mijn borsten en had dus weinig afvalstoffen…



grts patricia

ons meisje doet het nu ook…de eerste 7 a 8 weken was het elke dag raak en nu poept ze gemiddeld 1x per week a 1,5 week…

Ik vind het wel prima zo…en mn meisje heeft nergens last van…



maar als ze dan een volle broek heeft…dan zijn ze ook behoorlijk goed gevuld :shock: :sick: :sick: :sick:



haha :mrgreen:

Hoi,



het komt vaker voor bij borstgevoede kindjes. Ik zou dus niet gaan rommelen met huismiddeltjes. Zolang je meisje geen last heeft is het toch prima.