borstvoeding en cyclus

Ik ben 10 mei voor het eerst weer ongesteld geworden na 7 maanden bv maar nu ben ik het nog steeds niet :oops: ze krijgt nog heel af en toe een slokje echt drinken is het niet meer.

Heb vorige week nog getest ivm misselijkheid en extreme vermoeidheid maar negatief.



Is het normaal dat het nog niet regelmatig is :think:

hier bij milan en matteo na 4 maand weer ongesteld en daarna een cyclus van max 60 dagen… het kan inderdaad nog onregelmatig zijn!



maar ik snap nu ook niks van mijn cyclus… ook na 4 maand voor het eerst ongesteld (eind december) en nu niet meer geweest…



volgens Milan ga ik bevallen op 1 september :mrgreen:

Het kan ook op een andere manier onregelmatig zijn. Mijn zoontje is nu 8 maanden oud, na 6.5 maand gestopt met borstvoeding en vervolgens rond maand 7 voor het eerst weer ongesteld geweest. Inmiddels ben ik voor de 3e keer in een maand ongesteld.



Volgens mijn arts komt het doordat mijn hormonen gewoon nog van slag zijn van het krijgen van een kindje en daarna bv en dan stoppen. Dus ja, het kan inderdaad dat het gewoon allemaal nog niet helemaal goed werkt :wink:

Jahoor, heel normaal met borstvoeding. Ik was voor het eerst weer ongesteld met 9,5 maand, en ik heb nog niet m’n volgende menstruatie gehad.



Mocht je meer willen lezen: http://www.borstvoeding.com/aanverwant/vruchtbaarheid/menstruatie-en-borstvoeding.html#meer

dank jullie wel dames , dan wacht ik nog even af :mrgreen: :mrgreen:

bij de vorige twee had ik het ook heel onregelmatig.



nu vanaf dat ik menstrueer, gewoon netjes op tijd 28 dagen ertussen



alleen ben ik nu elke keer flink ziek ervan en ook tijdens de eisprong.

kan ik je de hand schudden ik ben 1x ongesteld geweest na 3 maanden en daarna niet meer en hetzelfde hier hoor karin test gedaan was misselijk moe enz dikkere buik

maar negatief ik droom er zelfs van dat ik zometeen ineens beval :shifty:



maar schijnt dus normaal te zijn :think:

hihi ik heb er ook al vaak van gedroomd! heb ook al een paar keer getest! helemaal toen milan zei: heb jij een baby in de buik mama :shock: :shock: (de vorige 2 keren had hij toen nl gelijk)

Ongesteld geworden vannacht :cry:

teleurstelling? had je graag zwanger willen zin?



Hier nog steeds niks :roll:

zou ik wel gewoon aan de pil kunnen beginnen of moet ik wachten op mijn menstruatie

@Karin1981 wrote:

teleurstelling? had je graag zwanger willen zin?



Hier nog steeds niks :roll:




nee wil niet zwanger zijn maar doet zeer!! en als het nog even weg was gebleven was het niet erg geweest :silenced:

@Karin1981 wrote:

zou ik wel gewoon aan de pil kunnen beginnen of moet ik wachten op mijn menstruatie




wachten op menstruatie



en ik doe pas de pil als lizz helemaal niet meer drinkt

Ik heb met 6 maanden een koperspiraaltje genomen. Geen hormonen en je kan niet zwanger worden. Bevalt me tot nu toe prima.

@Karin1981 wrote:

zou ik wel gewoon aan de pil kunnen beginnen of moet ik wachten op mijn menstruatie


wannneer ben je voor het laatst ongi geweest dan? Oeps zie het al in mei dus… :oops: :oops: :oops:

Ik werd na het afbreken van de 1e icsi niet ongi. Moest daarom beginnen met de pil en in de stopweek werd ik netjes ongi. Je zou dus even met de ha kunnen overleggen of je nu gelijk mag beginnen.

denk dat het hier er nu ook weer aan zit te komen! mag ook wel eens na 7 maand… aan de andere kant, ik heb het niet gemist :mrgreen:

hier ook onregelmatig hoor…althans bij de vorige keer duurde het 13 maanden :slight_smile: niet gemist…direct daarop weer zwanger van de 2e…en nu dus nog steeds niet ongie :dance: hoop dat het weer 12 maanden weg blijft…ideaal…mis het iig niet :mrgreen: