Mijn zoontje van 2 1/2 vind het maar wat interessant als mama met kolfapparaat in de weer is.
Gisteren kwam hij er weer bij zitten en zei mama buik zuigen?? Nee dat zijn borsten - ohh - mama borsten zuigen!!
Toen ik klaar was trok hij zijn hempje omhoog en zei; Lasse ook :inlove:
Wellicht nog andere leuke reacties van oudere kids als moeder borst geeft of kolft oid.
Gr Caroline
tja, leuk, wel lief…
volgens anna heeft mama “babydrinken”, en anna “poppedrinken”…
bij andere vrouwen vraagt anna dan ook "babydrinken???,"terwijl ze onder het shirt probeert te komen. Als dat niet het geval blijkt, vraagt ze of er dan “poppedrinken” in zit…
mannen hebben helemaal geen drinken volgens haar…
Hier ook een meisje dat het de normaalste zaak van de wereld vind dat mama borstvoeding geeft.
Hier een heel lief zwijmel momentje (al zeg ik het zelf)
We zijn met z’n drieen aan het logeren bij opa en oma. Rhodé wil graag bij mij in bed slapen, en ik moet Amélie natuurlijk midden in de nacht ook nog voeden.
Rhodé blijft heerlijk door slapen, maar op een gegeven moment wordt ze een beetje wakker…schuift wat naar Amélie toe…aait haar over haar bolletje en vraagt heel lief; Drinkt ze goed mama? :inlove: :inlove: :inlove:
Nou dan kan je mij opvegen hoor! :inlove: :inlove:
Verder vind ze het reuze interessant om te kijken als Amélie ligt te drinken. Ze heeft al een paar keer gevraagd of zij ook een slokje mag, maar als het puntje bij paaltje komt wil ze al giebelend toch niet…ben benieuwd of ze uiteindelijk toch een keertje durft haha.
@rhode wrote:
…schuift wat naar Amélie toe…aait haar over haar bolletje en vraagt heel lief; Drinkt ze goed mama? :inlove: :inlove: :inlove:
ow das toch gewoon te lief :inlove: ik hoor het al helemaal voor me (?), met zo'nklein stemmetje :inlove:
oohhww lief…
lucas die vroeg in het begin…mama wat doe je?? ik zei dan : iris melk geven. dat is haar eten
lucas weer: heb jij dan koeiemelk daar mama??? :mrgreen:
Aaaaah wat lief!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Alle uitspraken zijn echt te leuk.
Mijn zoontje zei:
“Als ik later groot ben mag (naam baby) bij mij aan de borst drinken” :inlove:
Haha koeiemelk.
Het is allemaal erg lief iig.
Gisteren kreeg lasse Nena op schoot en toen ging zijn shirtje ook weer omhoog en wilde hij de borst geven :inlove: Dat mannen dat niet kunnen is bij hem nog niet bekend :mrgreen:
Gisteren lag hij even bij mij op bed terwijl ik Nena eten gaf (hij was huilend wakker geworden van ws groeipijn en maar even bij me genomen) vroeg hij half slapend - lasse ook drinken - met een stemmetje wat steeds meer wegviel en hij gewoon weer verder sliep.