borsten ineens heel zacht

Nou ik snap er niks van me borsten waren heel hard gegroeit en zijn nog steeds groot maar ze zijn niet meer zo hard ze gaan weer hangen :oops:

en zijn beetje fluffie :think:

zou dat komen omdat ik al zoveel melk verlies :think:

ik vind maar raar

is er iemand die dat ook heeft :think:

maak ik me toch weer zorgen terwiojl het waarschijnlijk nergens over gaat :wall:

Komt me niet bekend voor, die van mij zijn ook gegroeid en vol, maar zijn niet meer gaan hangen dan dat ze al deden :think:

Ik denk niet dat het iets is om je zorgen over te maken hoor… :hug:

t zal vast niet helpen als mensen dit zeggen…

Maar kom op meis, maak je nou niet overal zorgen om… je moet nog effe :shifty: :hug: goedbedoeld hoor… meer zo van… maak jezelf niet gek, met pech loop je nog 15 weken :hug:

Hier ging het op en neer… dan weer groeien en hard en donkerrode bijna zwarte tepelhoven en dan zo weer een paar dagen dat alles zacht was, zelfs mijn tepels. wel groot dan, maar heel zacht.

En dat wisselende is eigelijk nog zo.

Ik heb ook altijd wel veel druppels en straaltjes melk verloren, nu eindelijk een keer niet. Blij toe want ik ga geen bv meer geven.

Maar je borsten groeien, ontwikkelen en doen van alles onder invloed van hormonsters, dus zacht/hard/ stevig hangend en druppelend en dan weer niks… t kan allemaal en is niet gekoppeld aan wat dan ook :wink: :-*

Hier hetzelfde verhaal als Cell. (ik verlies dan wel druppeltjes melk)

En mijn borsten zijn ook weer meer gaan hangen. Waarschijnlijk omdat ik dik 2 cupmaten ben gegroeid. Ben van 80C naar 90/95E gegaan.

Ze zijn nu gewoon topzwaar.

dank jullie wel :-

ja ze zijn echt heel zacht zal wel komen door het lekken

jullie zijn lief :-

het komt gewoon omdat we ons kindje met 10 weken verloren zijn en had dat nooit gedacht

(hoe dom ook zo iets gebeurt altijd bij iemand anders)

Toch niet en toen was er de gedachten als het zo vroeg bij ons mis kan gaan kan het ook later mis gaan want waarom altijd bij andere mensen en niet bij je zelf

kan het niet uit me hoofd zetten maar ga dat nu wel doen

ga genieten :-*

Dom?

Dus menselijk genieten van het zwanger zijn, dus weten dat je lijf het kan en dan even vergeten dat statistisch gezien 1 op de zoveel zwangerschappen mis gaat is dom?

nee hoor… allesbehalve.

Het is ook een stukje veiligheid om daar liever niet aan te WILLEN denken :hug:

Ook de onzekerheid daarna is heel herkenbaar… die raak je nooit meer kwijt.

Ik las ergens dat je het bij 2 kindjes wil laten, maar stel dat je ooit toch weer zwanger zal zijn, dan weer zal je die onzekerheid hebben.

De eerste naiviteit is er af en na een miskraam of missed abortian ben je gewoon nooit meer onbezorgd zwanger.

Ik kan altijd pas genieten als ik de 26 weken ben gepasseerd en dan nog houd je altijd in je achterhoofd dat je pas een kindje hebt, als je het hebt.

Wat mij wel enorm heeft geholpen… Toen ik 28 augustus 2003 gecurreteerd werd van ons kindje en 3 september ging trouwen, was ik ervan overtuigd dat ik me altijd verdrietig zou voelen. Tot ik dus in december weer zwanger raakte. Ik was dus alweer zwanger toen de uitgerekende datum verstreek.

Sindsdien heb ik heel sterk het gevoel dat het allemaal zo heeft MOETEN zijn. Dat andere kindje was niet goed, er was iets mee en als ze het niet was gegaan op het moment dat het ging, had ik Aniek niet gekregen.

Ik kan me een leven zonder Niekje niet voorstellen en ben apetrots op haar " brusje" van toen dat die ervoor heeft gezorgd dat mijn huisje optijd beschikbaar was voor mijn meer dan geweldige dochter.

Als jij straks jou meisje in de armen sluit, bedenk dan dat je haar niet had gekent als Noa(h) :**: er gewoon was gekomen… maar die heb je niet leren kennen en dit kindje gaat dat als het goed is wel gewoon doen :-*

Geniet nog een beetje van die laatste weken joh, voor je het weet is het weer om en heb je gewoon 2 dochters :inlove:

En dom… dom moet je maar niet meer gebruiken, menselijk, ja… maar dom niet :naughty: :hug:

Cell super lief jou berichtje :cry:

helemaal waar zo denk ik er nu ook over als het toen niet mis gegaan was had ik nu niet zwanger geweest maar al een kindje gehad van 4 maanden en had ik dit kindje niet gehad en denk idd helemaal als het straks geboren is dat ik er nog meer zo over denk.

en een zusje voor nikki is natuurlijk helemaal geweldig :inlove:

je bent lief :-*

hoe is het bij jou? wil de kleine meid er nog niet uit??

jij woont toch bij mij in de buurt? utrecht?

en had toen bij nikki toch uitgerekend wanneer ik zou bevallen?

Ik woonde in Utrecht ja… maar we zijn 14 oktober 2008 alweer terug verhuisd naar Zwolle… Daar kwamen we ook weg, dus ben weer helemaal op mijn plek :dance:

En mijn dochter is koppig en vasthoudend een echte kreeft dus :lol: Als ze dit weekend niet arriveerd, moet ik maandagmorgen om 7 uur in het ziekenhuis zijn en gaan ze primen/inleiden…

mag ook wel, dan ben ik 41+2 of 41+5 (aangezien zij 1 juli als uitgerekende datum aanhouden)

Nou sterkte met dat warme weer

mijn schoonzusje loopt ook overtijd zondag 1 week