Ik heb nooit hele stevige borsten gehad. Maar na 3 zwangerschappen en 3x borstvoeding is de volume totaal verdwenen. 2 theezakjes zijn er over :oops:
Dus hoewel het voor mij duidelijk is dat er in de toekomst wat aan gedaan gaat worden, moet ik het er voorlopig nog mee doen.
Maar…bh’s en bikini’s zijn dus ook een probleem. Ik heb dus geen andere keus dan push up’s te gaan gebruiken wil ik nog een beetje volume en een gevulde bh hebben.
Maar wat zijn nou prettige push up bh’s. Is er een bepaald merk die gewoon beter is?
Ik heb bh’s van Sapph, erg fijne en goede bh’s
Dat probleem heb ik dus ook… vooral na de zwangerschap blegghh niet leuk meer.
Afgelopen vrijdag ben ik naar een lingeriezaak geweest (een echte zeg maar) en heb daar ook maar weer eens op laten meten.
Geen elke bh-maat is het zelfde (of hoe zeg je dat). Ik heb verschillende merken aangehad, allemaal in de zelfde maat en allemaal zaten ze anders.
Hebben die ook push-up’s?
Ik zou idd naar een echte lingeriezaak gaan. Ik had Marie Jo bh’s die mij mooi pasten en verheug me er al een beetje op om over even een nieuwe te gaan kiezen
Ik zweer bij BH’s van Sellmark, Loveable of Triumph maar ik ben juist fors geschapen maar ook een vriendin van mij die juist klein geschapen is zweert ook bij Sellmark.
Sellmark is gewoon erg degelijk en goed gevormd maar wel prijzig. Loveable zit fijn, is erg soft en je voelt het amper zitten maar geeft daardoor wel wat minder steun.
Triumph heeft een hele mooie en fijne basis BH’s.
Maar beste is gewoon om naar een goede lingerie zaak te gaan, op te laten meten en het e.e.a. te passen.
Idd je moet zelf even naar een goede zaak gaan, want wat bij de één lekker zit, vind de ander niks. Dus dat is echt een kwestie van uitproberen en zoeken.
Ik ben helaas ook flink gekelderd in maat… had voor mijn zwangerschappen een D, nu heb ik een A gekocht… Ben dus echt terug gegaan van C naar B, en nu dus A in 8 jaar tijd… Ben ook wat lichter dan voor de zwangerschap, maar veel is dat niet…(48 tegenover 57)
Hier hetzelfde probleem helaas voor de zwangerschappen een volle C cup na de zwangerschap van Indy een E cup gehouden en nu een amper een C cup aan 1 kant en een Kleine B cup aan de andere kant.
Verschil is duidelijk te zien ziet er gewoon niet uit… bikini is al een drama maar bh’s net zo want de ene kant zit wel goed maar de andere kant is bijna leeg.
Ga naar een goede lingeriezaak,daar kunnen ze je goed helpen.
Succes!