borst weigeren

Mijn kleine meisje weigerde vanmiddag de borst :cry:

Ik word er zo verdrietig van want mijn grote meisje deed het ook en uiteindelijk was dat een reden waarom ik eerder ben gestopt met haar te voeden…

Bij haar was het duidelijk spruw, ze zoog en liet dan boos los omdat het zeer deed.

Bij mijn keine meisje heb ik geen idee wat de reden kan zijn :think:

Ze was gisteravond/vannacht wel aan het huilen van de (denk ik) buikpijn. Haar oudere broer en zus hadden ook buikriep dus ik ga er van uit dat ze toen buikpijn had, ze is nl.nooit aan het spoken…

Maar vanmiddag weigerde ze dus opeens de borst…Gewoon rond voedingstijd en ze wilde echt niet! Later nog een paar keer geprobeerd maar helaas ze hapte echt niet. Uiteindelijk de truc gedaan die bij mijn andere meisje ook werkte, laten slapen en dan stiekem aanleggen, toen dronk ze gelukkig wel!

Maar 's avonds weigerde ze weer :cry: Weer gewacht tot ze sliep en toen dronk ze maar wel vervelend natuurlijk, en het ging net allemaal zo goed.

Heeft iemand enig idee hoe het kan komen of tips?

bedankt alvast

Ik denk ook gelijk: misschien voelt ze zich niet lekker? Verder is het zo op afstand moeilijk inschatten wat het zou kunnen zijn… hoop dat ze gauw weer wil drinken bij je!