Mila weigert ineens de borst :? Vanmiddag begon ze boos te gillen als ik haar aan wilde leggen. Maar ze had honger en uiteindelijk wilde ze wel drinken als ze op haar buik lag :eh:
Maar zonet weigerde ze dus weer, in die houding ook, en ik kon niets anders proberen omdat Timo ook dreinend om aandacht zat te vragen.
Ik dacht dat mijn bv even een rare smaak had en heb dus afgekolfd. Maar dat flesje schrokte ze gewoon naar binnen :shock: De smaak is het dan niet, lijkt me.
Iemand hier ervaring mee waarom ze dit doet? En wat als dit doorzet???
Ik hoop dat dit een (hele korte) fase is
Helaas geen idee, maar :hug: voor je. Kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk voor je is.
Nou Lenn doet het OOK(zo nu en dan)!
En hij is helemaal maf want hij weigert rechts, en bij links wil hij na enig aandringen WEL drinken :?
Hier ook zo af en toe… erg irritant. Als ik ga liggen lukt het meestal wel. Er is gewoon teveel te zien denk ik of ze wordt boos en dan probeert ze het niet eens.
Het kan ook ooronsteking zijn of pijn ergens, ook omdat je schrijft dat het met anders aanleggen wel lukt.
Ik hoop voor je dat het ook weer snel over is
@Bambi wrote:
Mila weigert ineens de borst :? Vanmiddag begon ze boos te gillen als ik haar aan wilde leggen. Maar ze had honger en uiteindelijk wilde ze wel drinken als ze op haar buik lag :eh:
Maar zonet weigerde ze dus weer, in die houding ook, en ik kon niets anders proberen omdat Timo ook dreinend om aandacht zat te vragen.
Ik dacht dat mijn bv even een rare smaak had en heb dus afgekolfd. Maar dat flesje schrokte ze gewoon naar binnen :shock: De smaak is het dan niet, lijkt me.
Iemand hier ervaring mee waarom ze dit doet? En wat als dit doorzet???
Ik hoop dat dit een (hele korte) fase is
Geen oorpijn? Kun je wel gewoon aan haar oortjes komen?
Nee, geen oorpijn.
Ik zit echt met mijn handen in het haar Vannacht dronk ze gewoon, vanochtend weer niet. Ze wordt echt boos als ik het probeer, in welke houding dan ook (liggend, zittend, zij op haar buik op mijn buik, borst boven haar hangen). En ze heeft honger want het afgekolfde flesje dronk ze wel…
Ik heb echt meer dan genoeg melk, dus dat is het ook niet.
Iemand nog tips, ideeen???
Maja, wat doe jij als ze het niet eens probeert?
:o wat gek he?
Moeilijk hoor, weet ook geen oplossing, maar wil je wel een :hug: geven!!
Thanks!
Ik heb natuurlijk op internet informatie gezocht en daar kwam ik de volgende mogelijkheden nog tegen bij borstvoeding.com:
- Spruw (zou het weer terug zijn, ik heb wel weer last van mijn tepels)
- Rare geur van mij (ik heb niets anders gedaan dan normaal, en snachts drinkt ze wel)
- Negatieve associatie met de borst door schrikreactie of pijn. Maar bij oorpijn zou ze dat in meer situaties moeten hebben, dat is niet zo. Keelpijn? Zou ze bij borstdrinken (andere techniek) MEER LAST HEBBEN VAN KEELPIJN DAN BIJ DE FLES? (oeps capslock)
- Onrustige omgeving (klopt met Timo, maar waarom dan wel de fles?)
- Allergie (die snap ik niet)
- borstkanker (komt heel weinig voor)
Nou, hoe kom ik er nu achter wat het is? :think:
ze kan ook in een sprongetje zitten, bryan schreeuwde dan ook tijdens de voeding alles bij elkaar :wall:
en daarna had hij meestal 1 bv moment minder op de dag…
het is absoluut niet leuk, maar gewoon effe aankijken, als ze niet drinken, hebben ze ook geen dorst !!
dan drinkt de kleine strakjes wel een slokje meer :think:
en het 's avonds heeft bryan bij mij ook altijd beter gedronken dan overdag, zelf ben je dan ook rustiger, en dat merken die ukkies meteen hoor
SUCCES meid !!!
ongesteld aan het worden?
@lydia wrote:
ongesteld aan het worden?
daar zat ik toevallig net ook aan te denken, toen had jasper dat idd ook… :think:
@eisblume wrote:
@lydia wrote:ongesteld aan het worden?
daar zat ik toevallig net ook aan te denken, toen had jasper dat idd ook… :think:
Had ik ook gevraagd? :think: …
En spruw kan natuurlijk ook nu je zegt last v je teoels te hebben… ik weet niet of je nog dat spul heb waarme je het destijds behandeld hebt maar je kunt het proberen toch?
Voel je je toeschietreflex altijd? Misschien blijft hij nu wat langer uit zodat ze ongeduldig wordt als ie niet gelijk toeschiet?
En ze drinkt weer…
Vanmiddag wilde ze ineens wel weer drinken. Ik heb nu de borst niet aangeboden totdat ze echt begon te mopperen en toen dronk ze alsof haar leven ervan afhing :dance:
Ik hoop dat het eenmalig (of eigenlijk 3-malig ) was.
Om nog antwoord te geven op jullie vragen: Ik zou inderdaad wel eens ongesteld kunnen worden (maar waarom dan wel dat flesje met de net afgekolfde melk? Die smaakt dan toch ook vies?)
Ik voel de tsr wel, soms laat hij op zich wachten maar ze wilde sowieso niet eens proberen dus dat is het niet.
Spruw houd ik in de gaten, tis al 2x geweest dus we zij er gevoelig voor.
Sprongetje :think: Dat is een goeie. Ze lijkt wel ineens meer te kunnen de afgelopen dagen!
Bedankt voor het meedenken :-*
Ja maar als je ongesteld wordt kan je tsr ook op zich laten wachten en dát doet de fles dan niet
Maar ik zou als ik jou was juist de fles helemaal achterwege laten op zo’n moment…misschien moeilijk maar als ze zo klein als ze zijn erachter komen dat je ook bv op een makkelijkere manier kunt krijgen en er dan dus niet zo voor hoeft te werken kan je borstweigeren wel in de hand werken…
Meestal geven ze gewoon op hoor,geen punt van maken als ze hoinger hebben eten ze gewoon echt wel…
:hug:
Fijn dat het iig beter gaat meis. :-*
@renzosmam wrote:
Ja maar als je ongesteld wordt kan je tsr ook op zich laten wachten en dát doet de fles dan niet
Maar ik zou als ik jou was juist de fles helemaal achterwege laten op zo’n moment…misschien moeilijk maar als ze zo klein als ze zijn erachter komen dat je ook bv op een makkelijkere manier kunt krijgen en er dan dus niet zo voor hoeft te werken kan je borstweigeren wel in de hand werken…
Meestal geven ze gewoon op hoor,geen punt van maken als ze hoinger hebben eten ze gewoon echt wel…
:hug:
Fijn dat het iig beter gaat meis. :-*
Sluit me helemaal bij aan…
Hier hebben we die fases ook vaak gehad… :hug:
Fijn dat ze nu wel weer drinkt, wel vreemd hoor :think: