borst weigeren?! (ws 6e ziekte)

Huh ik ben stom verbaasd… Mitchel pakt gewoon echt de borst niet.

Als hij normaal vol zit, dan pakt hij wel de borst, maar laat al na een paar tellen weer los. Maar nu begint hij al te brullen als ik hem probeer aan te leggen.

Iemand die dit herkend en misschien een tip? Ik heb ook geprobeerd om op andere manieren aan te leggen, maar dat helpt niet.

Hij is nu dus zonder bv naar bed gegaan en slaapt al. Ben benieuwd of hij nog komt voor een voeding.



Ben helemaal van slag haha.

Vroeg hij wel om een voeding, of bood jij het gewoon aan? Wat zou er gebeuren als je hem zelf laat komen voor een voeding?

Heeft hij misschien last van doorkomende tandjes, waardoor het drinken aan de borst vervelend voelt?

Heeft hij misschien last van zijn oren/is hij verkouden, waardoor het drinken pijnlijke druk op de oren geeft?

:hug:

anne is verkouden en weigert daardoor ook af en toe

Ik denk gewoon even met je mee… Misschien spruw?

Oei, Joyce, ff schrikken is dat… :think: Misschien zijn maagje niet 100%…?

Hoe is het nog geweest?

Hij kwam om 11 uur toch nog voor een voeding. Met 5 minuten weigerde hij weer de borst en bood ik nogmaals aan. Toen begon hij weer te brullen. Dus even mee naar beneden genomen en toen dronk hij weer een paar minuutjes en weigerde weer. Toen maar weer op bed gelegd en werd pas om 8 uur weer wakker vanochtend. Nu drinkt hij steeds totdat hij vol zit en dan weigert hij weer.



Normaal gesproken voed ik op verzoek en als hij honger heeft, maar soms bied ik het ook aan, net als gisteravond omdat het al ruim 2 uur geleden was en hij daarna op bed zou gaan. Dan drinkt hij vaak wel korter als hij niet zo’n honger heeft, maar pakt de borst wel en nu dus niet.



Hij is niet verkouden, was van de week wel warm en had 38,2 graden, maar dat was eergister al over. De spruw hadden we wel, maar is ook al weer weg.

Mijn man deed Mitchel zijn slaapkleertjes aan en zag overal vlekjes. Dus ik denk dat hij de 6e ziekte heeft en daardoor misschien ook de borst weigerd.

Ocharm, Mitchel, ook al ziek… (Mea ook), laten we hopen dat hij daarom weigert… Ga je naar de dokter gaan?

en?? hoe gaat het nu?!