Bordjes met naam

Hoi,



Aviko had een tijdje geleden een actie waarbij je bordjes met naam kon bestellen. Nu kwam die actie voor ons te vroeg, we wisten toen nog niet of we een Annemijn of een Pepijn gingen krijgen :slight_smile: . Nu wil ik graag bordjes met naam kopen, maar ik weet niet waar. Ik heb bij koterkado gekeken, maar die heeft het niet. Wie weet wie wel?



Ik kan niet op weer een actie wachten, ik wil ze voor Sinterklaas hebben.



Ik zat trouwens ook te denken aan bordjes met aanwijzingen erop: rechtop zitten, billen naar achter, boven je bord eten :roll: :lol: .



Wie helpt me verder? Evt. via pb ivm geen commerciële links?



Dank!

Als je googled op ‘ontbijtbord met naam’ krijg je meerdere webshops.

Ha, dank je wel :thumbup: . Ik zat te googelen op bordjes met naam, ben niet zo handig met googelen :shifty: . Wordt wel een duur cadeautje :shifty: .

heb je zelf een beetje een vaste hand?



Dan witte/effen bordjes kopen bij de Xenos met porseleinverf erbij.

Dat ‘bak’ je hard in de oven en dan is het geloof ik ook vaatwasmachinebestendig.

Die actie van Aviko is verlengd :wink:

Tot 31 augustus volgens mij.



Ik had voor Pete een bordje besteld en redde nog net 1 bordje en heb deze ook voor Pete besteld, omdat ik geen keuze tussen Luc of Stan wilde maken. Toen bleek dat de actie verlengd is :wall: Nu zitten we weer bijna op 1 bordje en hoop ik nog 1 te redden, zodat Luc en Stan ook ieder een bordje met naam hebben.

ik zag dat aviko de actie nog had.



ik heb toevalllig net 2 zakken crunch oven frietjes



dus wie de streepjescodes wil hebben geeft maar een gil… :mrgreen:



(weet niet precies hoe de actie zit hoor, maar zoals ik zag moest je de codes hebben)

@Pitje27 wrote:

ik zag dat aviko de actie nog had.



ik heb toevalllig net 2 zakken crunch oven frietjes



dus wie de streepjescodes wil hebben geeft maar een gil… :mrgreen:



(weet niet precies hoe de actie zit hoor, maar zoals ik zag moest je de codes hebben)


gil :smiley: