Boos worden of om lachen..

Gisteren avond weer drama met gaan slapen. Meneertje is zindelijk overdag en als hij dan in bed ligt moet hij vaak nog plassen. Ok 1 of 2 x maar na 10 x komt er echt niets meer.

Dus roept mama ik moet plassen…ok ga maar zelf!!

Even later hoor ik hem zeggen papier wil niet weg…ga ik kijken staat meneer met zijn been in de toilet om het wc papier weg te drukken :mrgreen:

In mezelf moest ik er best om lachen maar wat smerig zeg. Dus weer douchen natuurlijk en Verôn vond dat natuurlijk geen probleem :twisted:

nouu stiekum zou ik daar dus wel een beetje boos om worden … :shifty:



enkel om hem duidelijk te maken dat als het bedtijd is dat je moet slapen .



vanaf het moment dat niek zindelijk was mag hij 2x naar beneden nog komen , 1 x om te poepen en 1x om te plassen , die 2 keertjes gebruikt hij optimaal om te kunnen rekken , maar daarna is het klaar.



als hij aan de dunne is dan is het een ander verhaal maar , meestal als hij aan de dunne is is hij ziekies en slaapt hij toch wel over het algeen direct.

Dat tig keer opstaan… is niet leuk nee maar ohhhhh ik zou in een deukkkkkk liggen om het been in toilet moment… :lol:

Nee idd dat tig keer er naar toe is een beetje te gek :twisted: maar ik moest ook lachen hoor!

8)

Mijn zoontje zou zoiets ook klaarspelen… zie het helemaal voor me… Veron is :inlove:

Behalve als hij net wakker is zoals hier :lol:



Oh… vind hem echt zo’n mooi kind… :inlove:

Die halfbloedjes he… zucht

Wat een prachtig kindje! :inlove:



Ik zou het eerste moment boos worden maar terwijl ik hem zou staan douchen zou ik toch wel in de lach schieten! :wink:

En zo’n acties zie ik Senne ook wel doen! :mrgreen:

Kleine boefjes hebben we das wel duidelijk… en wij mama’s zijn alemaal hetzelfde en moeten er eigenlijk best om lachen.

IK was eerst ook wel even boos hoor maar ja dan zie ik die oogjes en dan ben ik verkocht :eh:

ik zou dus ook in een deuk liggen, dan maar even pedagogisch onverantwoord :mrgreen:

ik zou boos reageren, omdat hij op bed hoort te liggen…

maar als hij weer in bed ligt, zou ik beneden op de bank in de deuk liggen :mrgreen: