boos op max media

Ik werd paar weken geleden gebeld door max media. Of wij interesse hadden in een boekenpakket voor Ivan kostte maar 15 euro zonder ergens aan vast te zitten. Wou ze alles al op akkoord zetten. Ik zei dat ik eerst wou overleggen met mijn man en dat ze maar moest terug bellen. Zegt ze als je he pakket niet wil dan stuur je het terug, Ik heb nog duidelijk gezegd dat ik eerst wil overleggen thuis dan bel je me maar terug

Nu krijg ik een brief van max media

hartelijk dank voor uw bestelling bij max media het pakket voor zo spoedig mogelijk bezorgd :evil: :evil: :evil: :evil: grrr kan ik er weer achter aan bellen. Het pakket neem ik mooi niet aan ze kunnen de boom in.

Belachelijk dat je alsnog opgescheept zit met iets wat je eigenlijk niet wil

gewoon retour doen!! hier ook al een paar keer gebeurd :evil:

Ik heb toen dat pakket wel laten komen, maar ik vond het echt waardeloos wat er in zat. Ik had een pakket voor Emma en een voor Stan, die zouden op leeftijd gespecificeerd zijn, maar er zaten erg veel dubbele boeken in.

Beide paketten terug gestuurd en gelukkig was het verhaal daarmee klaar!

Sjonge jonge wat een waardeloze en vooral opdringerige verkoop techniek zeg :hand:

Terugsturen die handel!

had je niets getekent dan?

@merel33 wrote:

Over de telefoon? :wink: :mrgreen:

zijn dat die disneyboeken :think: ?

Daar hebben ze me echt helemaal gek over gebeld, tot ik het zat was :evil:

Manlief zei nog: ‘wat was jij onbeschoft aan de telefoon’

goed hè :angel:

Inderdaad, volgens mij is niet aannemen het beste :?

@Nefarious wrote:

@merel33 wrote:

Over de telefoon? :wink: :mrgreen:

hahaha sorry niks gezegt :oops: maar een mondelinge afspraak is rechtsgeldig toch? mischien heeft ze laten vallen dat ze het wel wou,maar eerst moest overleggen en dat dat dan verkeerd is opgevatten? zoniet dan is het idd hondsbrutaal :evil:

Karin, er staat op internet best veel over Max Media…oa bij Tros Radar.

Terugsturen die handel! en hopelijk heb je niet je bankrek.nr gegeven :pray:

(en het zijn dus niet die Disneyboeken :wink: )

heb gelukkig geen rekening nr door gegeven als het pakketje komt mag tnt hem weer meenemen Heb namelijk niks toegezegd dat maakte zij ervan grrr hier kan ik zo boos om worden

Ga nu eerst boos bellen :evil:

zooo ik was toch boos :evil: ja het pakket is helaas al verstuurd ze hebben er een notitie van gemaakt alles is stopgezet. Pakket mag TNT weer meenemen (moest hem zelf weer kosteloos opsturen maar volgens mij kan dit ook wel ) :evil: brutale lui

Het past door de brievenbud, dus je kan het niet weigeren. Je kan wel je adres op pakketje door strepen en dan retour opschrijven en in de brievenbus, dan is het kosteloos.

Die lui heb ik ook aan de lijn gehad. En ze zijn inderdaad nogal opdringering (zacht uitgedrukt). Ze deden het ook voorkomen dat ik al JA gezegd zou hebben om 2 pakketten te ontvangen. Ze zijn er goed in het stellen van suggestieve vragen, bah! Heb even duidelijk gemaakt dat ALS er hier pakketten komen, ze binnen no time aan de stoeprand staan :evil: Zijn ze nou helemáál… :twisted:

@Tammy wrote:

Het past door de brievenbud, dus je kan het niet weigeren. Je kan wel je adres op pakketje door strepen en dan retour opschrijven en in de brievenbus, dan is het kosteloos.

dan krijgen ze he weer terug hou niet zo van zulke lui

Echt vreselijk. Ze belden mij vlak voor de sint. Ik zou eenmalig een pakket krijgen. Nou het pakket is echt niet veel maar een maand later kreeg ik vrolijk weer een pakket. Ik ze gebeld en werd er aan de telefoon gezegd er staat nergens dat dat de afspraak is en onze adviseurs zetten het er altijd duidelijk bij. OK dus ben ik degene die liegt (!!!). Nu wel stopgezet en gevraagd of ze gelijk al mijn gegevens uit hun bestand willen halen omdat ik niet meer gebeld wil worden.