boos in de wandelwagen

Wie herkent dit:

Gezellig met je kleine uit wandelen in de wandelwagen, je weet wel gezonde buitenlucht enzo, en dan kijk je naar dat gezichtje in die wagen en die kijkt me toch boos!!! :x



Ik hoop dat ie vooral dat ingepakt zijn en daardoor niet zo veel uitzicht en bewegingsvrijheid hebben vervelend vindt, en dat ie van het voorjaar het wel leuk gaat vinden. Want nu heb ik niet het idee dat ik voor zíjn plezier naar buiten ga…

ik herken het niet als we eenmaal buiten zijn/lopen. Dat vindt ze altijd wel leuk.

MAAR inpakken, jas aantrekken, muts opdoen is meestal erg!

Dan is ze vreselijk boos en gaat ze huilen en hoop daarom ook dat het snel mooi weer wordt.

Het lijkt me nogal wat voor zo’n humpie om in een jasje te worden gepropt en inderdaad minder bewegingsvrijheid te hebben.

Het zal vast wel beter worden… Het blijft volgens mij erg goed om lekker naar buiten te gaan.

Hier ook herkenning. Mijn dochter is nog maar 8 weken oud, maar heel alert en ze weet precies wat ze wel en niet wil. en de jas aan en muts op wil ze NIET!

Eenmaal in de auto of aan de wandel gaat het wel weer. Alhoewel ze liever in de maxicosi aan de wandel gaat dan in de reiswieg, misschien omdat ze dan meer kan zien? Het is nog gissen met zo’n kleintje.



gr. Nienke

Wessel kijkt ook altijd heel serieus in de kinderwagen…



is natuurlijk ook geen grap he? wandelen!!! :wink: :lol: :lol:

weet je zeker dat ie boos is, misschien zit zijn gezicht wel lekker zo :mrgreen:



(sorry flauw grapje die wij altijd maken als iemand zegt ‘wat kijk je boos’ en ik kon het niet laten :oops: )

Hier ook een nijdnekje met het wandelen. Wil je als moeder idd je kind de frisse buitenlucht ingooien, wordt het niet gewaardeerd! :shock: Ondertussen gaat jas/sjaal/muts/wanten aandoen wel aardig (het is me ook altijd een verkleedpartij!). Maar Bo vindt het nu gewoon niet meer leuk om in de kinderwagenbak te liggen.



‘Ik zie nihiks, Mam’ ‘Ja maar Bo, het is beter voor je ruggetje als je nog even in je bak blijft.’ (Bo past nog steeds, dus wat denk ik, weer als verantwoorde moeder: in die bak met dat kind!) Maar na een zeer chagerijnige wandeling gisteren, gaat vandaag toch echt de buggy erop! ‘Mam, ik vin jou de liefstuh!’ (Ik ga er vanuit dat ik toch op zijn minst deze reaktie krijg vanmiddag als we gaan stappen! :wink: )

weet je zeker dat ie boos is, misschien zit zijn gezicht wel lekker zo


Whaha, die moet ik onthouden!