Boomhut zonder boom

Mijn ouders hadden vroeger een grote tuin met meerdere bomen erin. Toen we klein waren hebben we daar wel eens een boomhut in gebouwd (wel laag bij de grond hoor :wink: ). Geweldige herinneringen heb ik aan dat ding. Nu wonen we met drie kinderen in een wat kleiner huisje met een veel kleinere tuin en, op 1 leilinde na, geen bomen. Toch zou ik graag een stoere hut in de tuin willen, eentje waar mijn dochter theekransjes in kan houden met haar poppen en mijn zoons piraatje in kunnen spelen en misschien zelfs een keer kunnen logeren als ze groter zijn (en als het warm is natuurlijk :mrgreen: ). Ik heb al allerlei websites en brochures met speeltorens ed bekeken, maar ik heb nog niet iets geschikts gevonden. Weet iemand hier waar ik kan kijken of heb je misschien zoiets in de tuin en wil je een foto met me delen, zodat we inspiratie op kunnen doen?

Bij mijn vriendinnetje van vroeger hadden ze een prieeltje in de tuin staan en daar woonden we zomers bijna in. Hardstikke leuk.

Er zijn verschillende boekjes met beschrijvingen voor (boom)hutten!

Bij de witte boekenwinkel heb ik er weleens een gezien en bol heeft alles he :wink: