Bom! (mijn ouders wonen daar in de buurt!)

@nu.nl wrote:

Bom ontploft op strand Torremolinos

Uitgegeven: 29 juli 2008 06:23

TORREMOLINOS - Op het strand van de Zuid-Spaanse badplaats Torremolinos is dinsdagochtend in alle vroegte een bom ontploft. Volgens de politie raakte niemand gewond.

De lichte bom explodeerde kort na middernacht vlakbij de strandpromenade. Gasten in twee nabijgelegen hotels konden in hun kamers blijven. Er was vooraf niet gewaarschuwd over een op handen zijnde aanslag.

Het is nog onduidelijk of de Baskische afscheidingsbeweging ETA achter de aanslag zit. Die pleegde anderhalve week geleden een reeks bomaanslagen in badplaatsen in het noorden van Spanje. Ook toen vielen geen slachtoffers.

:shock:

getver…

heb al gesms’t maar nog niks terug gehoord

:shock: :shock: :shock: bah

ziet :hug: :hug: :hug:

ja…

heb nog steeds niks gehoord

maar dat is niks nieuws voor mijn ouders, die hebben soms niet eens door dat je in de zenuwen zit :?

en hun mobieltje hebben ze natuurlijk ook thuis laten liggen :wall:

kom er net achter dat ik de hele tijd een verkeerd nummer zit te sms’en :doh:

Nu het goede gesms’t

krijg meteen sms terug :lol:

lekker snugger ben ik zeg.

het was om de rots (Carihuela ligt aan de andere kant van de rots) Verder weten ze ook nog niks.

@Ziet wrote:

kom er net achter dat ik de hele tijd een verkeerd nummer zit te sms’en :doh:

:mrgreen: :mrgreen:

Maar gelukkig zijn ze ongedeerd, dat is het belangrijkste.

pfff schrikken zeg…

gelukkig is alles oke bij je ouders

ja gelukkig niemand gewond ofzo,

maar ze moeten daar natuurlijk niet gek gaan doen met bommen enzo :roll:

mijn moeder heeft vanmorgen nog boodschappen gedaan (bij little :mrgreen: ) en daarvoor moest ze een stuk over de boulevard bij torremolinos, maar ze heeft niks gezien of gehoord.

ze gingen vanavond verder op speurneuzenjacht…

:?

ik vertelde dat er nu foto’s op Nu.nl stonden, van een brug ofzo aan het strand, en ze vermoeden nu dat het nog een stuk verder is gebeurd, want bij torremolinos zelf is niet echt zo’n brug.

het was bij de haven van Benalmadena in de buurt.

Dat is ongeveer 5 km lopen vanaf Torremolinos :?

ze zeiden een kleine bom, er was niks kapot.

Volgens mij gaan er dus allemaal spookverhalen de wereld in en heeft de eta er niks mee te maken.

:hug: