bolderwagen

Hallo allemaal



Van mijn ouders krijg ik voor de geboorte van onze derde een bolderwagen kado. Natuurlijk moeten de heren alle drie in de wagen passen. Ik heb zelf geen idee hoe groot een bolderwagen dan moet zijn. Ik heb er eentje gezien van 94 cm lang. Zouden ze daar alle drie in passen? Heeft iemand nog andere tips. Bv. waar je ze kan kopen enz.



Bedankt!



Teun

Ik heb een bolderwagen van die maat. Mijn ervaring is alleen niet zo positief. Ik moet er een kleuter, een peuter en een dreumes in vervoeren, maar dat lukt niet. Het komt niet uit met de beentjes. Dus nu zitten alleen de peuter en de dreumes erin, en ook dat is niet echt praktisch, want ze willen niet tegen elkaar aan zitten, dus nu zitten ze ieder met hun rug tegen een einde aan en dan raken hun voeten elkaar…

Het is ook heel zwaar om mee te rijden. Of misschien ben ik gewoon een beetje een slappeling… :roll:



Je kunt straks wel de baby in de maxi cosi in de bolderwagen zetten en dan het tweede kind erbij. Dat past wel en is ook nog niet zo zwaar.

Oja, soms kun je ook het probleem hebben dat de kindjes eruit proberen te klimmen :doh:



Succes met het maken van je keuze!

Je kunt ook van die fietswagentjes krijgen waar 3 kinderen in passen, en sommigen kun je dan ook met een duwstang krijgen, zodat je hem als een soort kinderwagen kunt gebruiken. Een bolderwagen is absoluut NIET geschikt om een baby in te vervoeren, nl geen schokdemping!! En dat is zeer slecht voor een babynekje/hoofdje. In die fietswagentjes zit dus wel vering en schokdemping. Daar kan dus ook de maxicosi in bevestigd worden. s6 met de keuze.