Mijn jongste (16 maanden) heeft een hekel aan de buggy (sowieso aan verplicht ergens in zitten) en mijn oudste (bijna 3) kan best een eind lopen maar als hij moe wordt zit hij graag.
Nu vroeg ik me af of een bolderwagen wat zou zijn.
Maar zou dat niet zwaar zijn?
En heeft iemand een opvouwbare zoals bijv de ulfbo? (Coocaroo en Rambler vind ik echt te duur)
Dat lijkt me zo handig voor op vakantie of als je ergens gaat wandelen.
ik heb ook een bolderwagen en heb er zels soms 3 kids in als je een beetje goede bandjes er onder hebt en een beetje de vaart er in is het goed te doen zelfs een kindje van ongeveer 2-3 met een maci cosi past er in met een beetje ruime wagen en as je een beetje oplet op mp of vlooienmarkten heb je er zo 1 voor een paar euro
ik heb laatst nog een goede gekocht voor 15 euro en netjes in de verf
mijn kids vinden hem helemaal geweldig, beste aankoop die ik ooit heb gedaan!!!
Hier ook erg blij met onze bolderkar!
Zit in jullie bolderkar dan riempjes?
Tijdens onze vakantie kon je zo’n ding huren voor op het park, dus wij gedaan, maar doordat die dingen geen riempjes hadden was het echt levensgevaarlijk met Amélie.
Zij is een meisje dat niet te lang stil wil zitten (tegenover gestelde van haar grote zus) en klom zo uit dat ding.
Dus als je een bolderkar koopt, let er dan op dat dat ding riempjes heeft! Vooral met een ondernemende dreumes
Ik ben uiteindelijk voor een dubbele wandelwagen van EasyWalker gegaan ipv bolderkar.
En die bevaltsuper, ik had hem al een jaar eerder moeten kopen eigenlijk.