Bolderkar........jaa we hebben m

Bij karwei hebben ze een leuke in de aanbieding…



maar zou mijn zoontje er niet te klein voor zijn 13 mnd



wie heeft er een wat zijn jullie ervaring met een bolderkar

Ow die is leuk! (tis dat ik er al een heb!) Nee hoor, die is echt niet te klein.



In die van ons kunnen ze met z’n tweeën zitten en wat heel fijn is (moet je even naar kijken, kan ik niet zien op de site) is of de voorwielen kunnen draaien. Ik bedoel, dat de voorwielen op zo’n ronde draaiing staan (hoe heet zo’n contructie ook al weer :think: ) Dan ben je wendbaarder (een kortere draaicirkel)





HIer vind je nog wat ervaringen van mensen: http://www.grootgezin.nl/vervoer100602a.php#100602a

Wij hebben een bolderkar en de kinderen vinden het heel gezellig. Chris is bijna 2 en ik denk dat we de bolderkar nu zo’n 5 maanden hebben en ik had 'm best wel eerder willen hebben!

Ik denk niet dat Ryan er te klein voor is hoor, het enige waar je goed om moet denken is dat hij niet gaat staan want dat vind ik erg gevaarlijk.

Wat E. vaak doet, is achter haar broertje gaan zitten en hij zit zeg maar in haar schoot,tussen haar benen. En zo heeft zij de controle over hem.



En als Nick een beetje handig is, fabriceert hij een tuigje eraan vast. Heb ik nog wel voor je liggen van de kinderstoel als je wilt. Misschien vind je dat veiliger.

dank jullie wel… nu een plek zoeken waar te plaatsen.hahahahaha

Mijn man heeft zelf een bolderkar gemaakt en wij vinden het ideaal. Ik weet niet hoe lang Lotte er nog in gaat, maar je kan er ook heel makkelijk spullen mee vervoeren. Mijn man heeft hem zo gemaakt, dat het onderstel met de wielen eraf kan en dan kan hij makkelijker in de auto of op de auto zelfs. Succes met je beslissing!



Groetjes,



Viratine

@nijntje wrote:

dank jullie wel… nu een plek zoeken waar te plaatsen.hahahahaha




Haha ja het neemt een hoop ruimte in. Wij zijn blij dat we geen kinderwagen/wandelwagen meer nodig hebben, deze is onlangs verkocht en dat scheelt een hoop ruimte. Dat is voor jullie natuurlijk nog geen optie.

Ja , een bolderkar neemt wel veel ruimte in. MAAR ook daar is wat op te verzinnen!





OP die van ons zitten rubberen strips zodat hij op de achterkant kan staan :wink:



Onze bolderkar is nog door mijn vader gemaakt voor de kids van mijn broer (die zijn inmiddels 15 en 18 ). Mijn broer heeft 'm voor mij opgeknapt (nieuwe bandjes en verfje) en mijn schoonzus heeft er kussens in gemaakt.

we hebben nl geen schuur alleen garage en ookdaarvan hebben we de helft een computer kamer van gemaakt



dus niet veel ruimte hahahaha… :think: :think: :think:

Wij hebben sinds kort de bolderkar in gebruik die vroeger van ons is geweest. De kar is nu dus 30 jaar oud, maar doet het nog prima!

De jongens gaan er samen in en dat gaat goed. Ik zet Luca nog wel even vast met een das oid., dan valt hij er zeker niet uit.

Foto…

we hebben m gekocht hoor en meneer blijft lekker zitten met zijn zus

maar of hij ook zal blijven zitten als jill er niet in zou zitten weet ik niet…

Jaa Nijn, hij is helemaal leuk !!! Leuke foto :thumbup:

@Karin2 wrote:

Jaa Nijn, hij is helemaal leuk !!! Leuke foto :thumbup:




dank je… ze vinden het ook helemaal super

Leuke bolderkar !



Wij hebben ook een bolderkar, met zonnebloemen erop :mrgreen: Gebruiken hem heel veel !