Sta ik net de was buiten op te hangen, denk ik nog bij mezelf; wat is Robin lekker rustig. Hmmm, zou dat wel kloppen?? Maar ik sus mezelf met het idee dat hij gewoon lekker met de duplo aan het spelen is.
Kom ik weer binnen, zie ik Robin niet, maar ik hoor wel wat geknisper…
Kijk onder de grote tafel en ja hoor, daar ligt meneer en om hem heen allemaal… papiertjes van paaseitjes!
Ik doe net of ik het niet zie en roep hem bij me. Het duurt even, moet nog een keer roepen (doe net alsof ik niet weet wat hij gedaan heeft) en ja hoor, meneertje komt eraan.
Wat ben je aan het doen?? Niets, antwoordt hij met een mond die helemaal onder de chocolade zit :mrgreen: Heb hem maar even naar de spiegel gestuurd en het hem toen nog eens gevraagd. Uiteindelijk biechtte hij het toch maar op…
Tsjonge, wat moet je ermee!!! Boeven zijn het!!
:lol: :lol: En probeer dan zelf maar eens om je lach te houden
hahaha prachtig verhaal…komt me bekend voor. :mrgreen:
:lol:
whahaha
komt me heeel bekend voor…hihih!! Vandaag had ik het over de paashaas. Zegt Jesper: jaaa paashaas, lekker,mmmmmmmmmm, paasei, ja mmmmm lekker.
boeven zijn het!!
op heterdaad betrapt en dan nog jokken?
mooie les om te leren dat de waarheid altijd uit komt!
Haha, erg herkenbaar! :lol:
meestal ben ik voor de vorm tegen de kids boos, maar zeg dan dat ik even de was moet doen, kan ik ongestoord naar boven om ff hardop te kunnen lachen. :mrgreen: