Boete voor te lang rouwende moeder

Boete voor te lang rouwende moeder

Uitgegeven: 4 augustus 2009 12:28

Laatst gewijzigd: 4 augustus 2009 12:31

LONDEN - Een Britse moeder heeft van een crematorium een boete gekregen van omgerekend 100 euro omdat zij te lang bij de kist met haar vijf weken oude baby was blijven zitten.

© ANPDe moeder keek volgens het crematorium tien minuten te lang, en tijd is geld, aldus de Daily Mirror dinsdag.

De dominee had de vrouw gevraagd of ze wat extra tijd nodig had om afscheid te nemen van haar zoontje Zane. De vrouw bleef nog even zitten voor de kist weggedragen werd voor de crematie.

Per minuut rekent het crematorium 8,60 pond, wat het totaal op omgerekend ruim 100 euro bracht.

De ouders zijn woedend dat het crematorium zo rigoureus met de regels omgaat. Inmiddels heeft de uitvaartonderneming beloofd het bedrag terug te storten.

© ANP

:shock:

waar is de menselijkheid heen, vraag ik me dan af…???

:think: :think: :think:

Die lijkt zoooooooooooo ver weg bij sommigen.

Jammer dat die categorie ook “mensen” genoemd worden…

:shock: :shock: :shock:

liefs

Gerda

:shock: :shock: :shock:

Beschamend :silenced: :silenced:

Volledig gestoord zijn ze daar :roll: :wall:

Kan je toch niet maken. Dan heb je echt geen hart in je lijf en laat je je leiden door regels en protocollen. Bah!

echt absurd :wall: :wall: beetje menselijk kan men toch wel zijn :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

sorry hoor maar dit geloof je toch gewoon niet

tijd is geld voor wie :twisted: :evil: :twisted: :evil:

Zoiets kun je inderdaad toch echt niet geloven zeg! :shock: :cry:

Werkelijk waar, ik zit met open mond te lezen, te gek voor woorden!!! :wall:

WAT??? Meer woorden heb ik niet…triest!

Ik zou een moord begaan zijn vrees ik… :twisted:

Dit is echt wel heel erg.

Belachelijk, hoe oneerbiedig kunnen ze zijn.

Vind het niet gek dat die vrouw wat langer bij haar kindje wilde zijn :hug:

nou ja zeg gewoon niet normaal meer :shock: :shock: waar gaat dat allemaal heen in deze wereld diep diep triest