Boer zoekt vrouw

Whaaaa, zitten we net nietsvermoedend Boer zoekt Vrouw te kijken zie we ineens onze ‘oude’ buurman voorbij komen (we zijn afgelopen augustus verhuisd): Arthur de komkommerteler!

We zaten echt te stuiteren op de bank en vonden het eigenlijk een beetje jammer dat we al verhuisd zijn. Hebben we helemaal Yvonne gemist…

Ben wel superbenieuwd nu of hij er bij zit dadelijk in september. Denk eerlijk gezegd zelf van niet, het is echt niets :silenced: (is mijn mening uiteraard, hopelijk krijgt hij toch wat brieven). Al teelt hij wel heerlijke komkommers, :mrgreen:

Ik ga zeker in september kijken!

Viel er toevallig op het laatst even in. Zag alle boeren nog net op een rij even voorbij komen. Maar ik zag niets in voorbij komen waarvan ik dacht daar laat ik mijn huidige man voor schieten :shifty:

Heb het ook gezien, kan nu al niet wachten tot september :mrgreen: !

Wij moesten trouwens wel erg lachen om Arthur toen ie zei dat ie zo’n 10 komkommers per dag eet :lol: :lol: !

Vond die 2 boeren die hun vrouw/ vriendin verloren waren wel heftig :frowning: … vooral die man met z’n 4 kinderen.

Ben benieuwd wie er doorgaan!

Oh die arthur haha wij zeiden al tegen elkaar: daar zal een hele hippe vrouw op schrijven :mrgreen: :liar: :lol:

Ja twee boeren die hun voruw.vriendin hebben verloren.

Vond Henk wel sneu, zo jong en dan al zo’n groot verlies. Hij woont ergens hier in de buurt en is van mijn leeftijd. Als ik niet getrouwd was… :wink: :inlove:

Moest ook wel lachen om de tweeling. Wat een figuren :lol: :inlove: Maar hoop dat er toch wel 1, met name Jan, er in blijft zitten.

En weer een vrouw erbij, vind ik ook altijd leuk! Dit keer een echte boerenmeid. Blond, rode wangen :thumbup:

@AnneK wrote:

Wij moesten trouwens wel erg lachen om Arthur toen ie zei dat ie zo’n 10 komkommers per dag eet :lol: :lol: !

Dat was vast niet het enige wat hij eet. Anders was ie wel zo slank als een komkommer uhhh den :mrgreen:

Wel weer leuk hoor om te kijken :thumbup:

Boer Martin, de weduwenaar woont bij ons in de buurt. Zijn vrouw was een zus van de schoonzus van een kennis van ons.

Ik ken hem persoonlijk niet.

Dus ik gisteren op de website zijn filmpje bekijken, omdat we te laat thuis waren, staat het filmpje van de andere martin er twee keer op. Ik hoop dat ze op tijd achter die vergissing komen. Straks schrijven alle vrouwen naar de verkeerde man :roll:

Er zaten hele leuke boeren bij! Ik vind het wel goed dat er boeren bij waren die echt al wat meegemaakt hebben in het leven. Wel heel erg van Henk, wiens vriendin verongelukt is of de boer met de vrouw die overleden is aan kanker. :frowning: Daardoor gun je ze wel heel erg een nieuwe relatie. Ik denk dat ze beide bij de laatste boeren zullen zitten. En die tweeling is ook leuk! Ze hebben van die vrolijke koppies. Ik denk niet dat Arthur uitgekozen zal worden, hij komt toch een beetje onervaren en onbeholpen over.

Mijn zusje heeft altijd al graag met een boer willen trouwen. Ze is gek op dat leven, dieren, paarden, ze werkt op een zorgboerderij. Dus ze heeft ook al meerdere keren een brief geschreven aan één van de boeren van de vorige series. Maar ik geloof niet dat er deze keer iets bij zat. Mijn zusje is 31, dus Henk is te jong. Veel anderen te oud. De boer uit Groningen zou nog in aanmerking kunnen komen, of Doede uit Friesland. Maar dat lijkt me niet helemaal haar type. Twee jaar geleden had ze op Wietse geschreven, die nu samenwoont met Neeltje. Zal dus wel niks worden, ben ik bang…

Ik heb ook gekeken, vond het erg leuk.

Ook leuk dat er weer een boer “uit de buurt” komt. Ik heb wat mensen op FB die boer Johan kennen. Volgens mij wel een spontane vent. Dus wie weet Jippie is het wat voor je zus :mrgreen:

Inderdaad echt sneu voor de boeren waarvan de vrouw/vriendin is overleden. Als ik jong en vrijgezel was geweest, dan zou Henk de enige zijn geweest, die in aanmerking kwam :mrgreen:

@Jippie wrote:

Ik denk niet dat Arthur uitgekozen zal worden, hij komt toch een beetje onervaren en onbeholpen over.

haha, dat denk ik ook hoor. Het is wat dat betreft echt een zoutje…

Maar uiteraard wel grappig dat het m’n oude buurman is!

Ik lag in een deuk om die oproep van eh, Hans? Die zo traaaaaaaaaaag als een slak zei dat ie op zoek was naar een vrouw met… pit…

Ik ben heel eerlijk, ik vond het merendeel niet bijster snugger overkomen (Heb, eerlijkheidshalve, niet alle kennismakingen gezien). Met uitzondering van de boer die op zoek is naar een man. Die vond ik echt heel leuk overkomen…

leuk hoor, kan niet wachten tot september!

Hoeveel gaan er meestal door, 6 toch?

Ik denk die meid, Henrieke, de tweeling Martin en Jan, weduwnaar Martin, die jonge jongen Henk en de homoboer om hem zo even te noemen, naam kwijt.

Valt me op dat het vaak van die Lulletje Lampekatoens zijn, of Lulletje Rozenwaters, hoe je het wilt noemen :silenced: :shifty:

Leuk weer! Vind het altijd zo’n leuk programma!

Dit jaar alleen niet heel leuke boeren vond ik… Wel veel met een verhaal dit keer. Henk vond ik de leukste boer en die met die 4 kinderen ook! Ben benieuwd!

Volgens mij zeiden ze dat er vijf boeren doorgaan. Dan denk ik de weduwnaar, Henk, Henrieke, de tweeling en de homoboer (maar dan moet hij wel genoeg brieven krijgen).

Pumba Ik vond Johan wel een leuke vent. Qua leeftijd zou het ook goed bij mijn zus passen. Alleen denk ik niet dat ze zo helemaal in het noorden van Groningen wil wonen (al is dat niet eens zo heel erg ver bij ons vandaan) en ze is meer van de koeien, schapen en paarden. Dus een spruitjesboer is niet helemaal de soort boer die ze zoekt. Maar ik zal eens vragen of ze ook op iemand gaat schrijven. :slight_smile:

Jippie, maar dat zijn er toch 6? :wink:

Ja, inderdaad! :mrgreen: Misschien dat er dan maar één van de tweeling doorgaat!

Mijn hub houd er helemaaaaal niet van dus heb het ook (nog) niet gezien. Maar waar ik me over verbaasde is de 400 aanmeldingen! :shock:

En dat zijn dan alleen de vrijgezelle boeren, dan heb je nog de gesettelde/getrouwde boeren, boeren die zich niet hebben opgegeven… hoeveel boeren hebben wij wel niet in ons kleine landje! :lol:

Wel leuk om te zien dat het nog razend populair is.

Ergens vind ik het nog altijd jammer dat mijn man geen boer bleek te zijn hahaha maar ik heb hem al wel zover dat hij richting het platteland wil verhuizen hahaha Maar een echte boerderij zal er nooit van komen.

@Broekie wrote:

Mijn hub houd er helemaaaaal niet van dus heb het ook (nog) niet gezien. Maar waar ik me over verbaasde is de 400 aanmeldingen! :shock:

Dan vind ik het nog verbazendwekkender dat Arthur is uitgekozen…

Het zijn niet de meest ‘knappe’ boeren die ze hebben uitgezocht, neem aan dat er beter te krijgen is (neem Gijs en Frank van vorig jaar…)

ik vind Willem dus echt helemaal leuk, met die bio-dynamische zorgboerderij :thumbup:

spontane vent, sportief, met oog voor ecologie, dieren- en mensenwelzijn, zonder te prediken (in dit stukje). met een leuk huis weg van de boerderij, want ‘ik ben niet alleen boer’

blauwe pretogen, leuk :thumbup:

hub riep meteen al dat hij concurrentie had totdat bleek dat hij een man zoekt :mrgreen:

(en ik niet snel weer in twente zou gaan wonen)

Ik vond het ook weer erg leuk gisteravond, zal blij zijn als het september is en het echt gaat beginnen.

Ik denk dat Henrieke, Willem, Jan, Henk en Martin (maar dan niet Martin van de tweeling zeg maar), door gaan.

Mijn vriendinnen denken er aan om te schrijven dus ik ben benieuwd…

@Jippie wrote:

Volgens mij zeiden ze dat er vijf boeren doorgaan. Dan denk ik de weduwnaar, Henk, Henrieke, de tweeling en de homoboer (maar dan moet hij wel genoeg brieven krijgen).

Pumba Ik vond Johan wel een leuke vent. Qua leeftijd zou het ook goed bij mijn zus passen. Alleen denk ik niet dat ze zo helemaal in het noorden van Groningen wil wonen (al is dat niet eens zo heel erg ver bij ons vandaan) en ze is meer van de koeien, schapen en paarden. Dus een spruitjesboer is niet helemaal de soort boer die ze zoekt. Maar ik zal eens vragen of ze ook op iemand gaat schrijven. :slight_smile:

Ik ben benieuwd! :smiley: Zou wel leuk zijn als ze dan ook uitgekozen werd. Vorig jaar was er bij boer Frank iemand die vriendinnen is met een collega van mij. Maar ze mocht uiteraard niets zeggen :slight_smile: