boer zoekt vrouw

Jaaa…zometeen weer kijken!! Kan ook niet wachten tot het nieuwe seizoen weer begint…vind het zo’n heerlijk programma!!

@Sophia wrote:

@Bella wrote:
@cees77 wrote:
hoorde ik nu in het promo-filmpje dat boer Agnes zwanger is?

Ik hoorde het net ook. volgens mij zei ze echt zwanger. Het klonk iig niet als samenwonen.

Ik verstond dat ze “samen” was.

Ja dat verstond ik vanmiddag ook. We zullen het zo weten :thumbup: :dance:

Yup, 't is samen en niet zwanger! Net gezien.

Maar… Wat niet is, kan nog komen hoor!

weet niet wie het vroeg, maar de kinderen editie met de boeren lag 13 dec in de winkel!

Iemand enig idee hoe het ooit met die biologische tuinder uit (ik dacht) deel 1 is afgelopen. Die had toen een wat alternatievere vriendin. Wellicht dat ze nooit meer hebben meegedaan en verder uit de publiciteit wilden blijven.

oooh wat fantastisch… boer henk… die stugge die alles in procenten ging beredeneren!! aan de vrouw en kind… leuke man zo te zien met het kind wat dol o pem is! fantastisch!

ennuh… die drie vrijgezelle broers… whaahaha… leuk! :lol:

ik zag veel boeren waarvan ik dacht: leuk dat jullie een vrouw hebben in je leven!!

ik vind frank nog altijd leuk. en dat hij snel emotioneel is: tja, so be it. Alleen maar een teken dat hij gelukkig is toch?

en gijsbert: idd jammer dat hij zo vaak zegt met zijn 2tjs, maar je weet niet wat de reden daarvan is. misschien willen ze haar zoontje ook wel gewoon uit de picture houden of wat dan ook

jos: vond hem behoorlijk dik geworden! :shock: of lag dat aan mij? hij heeft het duidelijk goed met dycke!

en de duitse boer: jammer dat hij keuzes zal moeten gaan maken tussen zijn bedrijf en vriendin…

De kinderen van 13 december is helaas niet meer in de winkel, jammer! Volgende keer beter :slight_smile: (Had ik mn abbo maar niet op moeten zeggen :wink: )

Het was weer leuk.

Jammer dat er zoveel boeren bij zaten die we niet echt in de uitzendigen hebben gevolgd. Leuk dat die anderen ook een vrouw hebben gevonden, maar eerlijk gezegd ben ik toch het meest nieuwsgierig naar de boeren die we ook echt een seizoen lang gevolgd hebben. Ik mistte er nog een heleboel. Dus Yvon Jaspers, mocht je hier meelezen, dan graag meer van die terugblikken, graag van alle boeren die ooit gevolgd zijn!

@Bella, die biologische tuinder was Jochem, met die grote bolle ogen en een kaal hoofd, ergens uit het noorden, die bedoel je toch? Hij had iets met Marieke die taarten voor hem maakte en ´hoera, taart, ballonnen´ riep als ze ergens enthousiast over was. Het seizoen daarna is Yvon volgens mij wel bij hem teruggeweest en toen had hij -dacht ik- ook een vrouw.

@Dorus wrote:

Het was weer leuk.

Jammer dat er zoveel boeren bij zaten die we niet echt in de uitzendigen hebben gevolgd. Leuk dat die anderen ook een vrouw hebben gevonden, maar eerlijk gezegd ben ik toch het meest nieuwsgierig naar de boeren die we ook echt een seizoen lang gevolgd hebben. Ik mistte er nog een heleboel. Dus Yvon Jaspers, mocht je hier meelezen, dan graag meer van die terugblikken, graag van alle boeren die ooit gevolgd zijn!

@Bella, die biologische tuinder was Jochem, met die grote bolle ogen en een kaal hoofd, ergens uit het noorden, die bedoel je toch? Hij had iets met Marieke die taarten voor hem maakte en ´hoera, taart, ballonnen´ riep als ze ergens enthousiast over was. Het seizoen daarna is Yvon volgens mij wel bij hem teruggeweest en toen had hij -dacht ik- ook een vrouw.

Nee ik bedoelde Joris en ondertussen op bzv site ontdekt dat hij uit seizoen 1 was (2004) maar dat zij inderdaad niet meer de media aandacht wilden. Volgens de laatste berichten waren ze in 2011 nog samen. Zij heette renske weet ik nu weer.