Vanavond!! :dance:
En, wat vonden we ervan?
Jammer van Wim en Astrid. Lieve man die Wim, hoop dat hij toch snel weer een leuke vrouw vindt, dat verdient hij echt.
Prr, Frank Jank (zo noemen we hem hier :oops: ) wat is hij toch zwaar op de hand zeg. Fijn om te zien dat hij en zijn meisje zo gelukkig en gemaakt zijn voor elkaar. Maar jongen, kom op zeg, je bent jong, lach eens wat vaker.
Verder een superleuke uitzending, het uur vloog voorbij.
Ik heb ook weer genoten.
Jammer van Wim idd, zo’n lieve man verdient een leuke vrouw. Vond Astrid daarom wel goed bij hem passen.
En Johannes met zijn aanzoek, leuke is ik ken dat meisje. Zie je opeens een bekende door het beeld. 8)
En Gijs en Femke, vind het zo’n leuk stel. Alleen jammer dat hij telkens zo benadrukte dat ze het samen moeten gaan doen. Terwijl zij ook een kind heeft.
@Mutsie86 wrote:
En Gijs en Femke, vind het zo’n leuk stel. Alleen jammer dat hij telkens zo benadrukte dat ze het samen moeten gaan doen. Terwijl zij ook een kind heeft.
Dat viel mij ook op ja… :wall:
En inderdaad, erg sneu voor Wim dat het uiteindelijk toch niet werkte.
En Frank jank, haha!

Inderdaad leuke uitending, benieuwd naar volgende week, leuk al die kids! :mrgreen:
ik heb het nog niet gezien, maar wim en astrid uit elkaar dus? jammer!
wel leuk dat gijs en femke nog samen zijn! vind het een heerlijk stel samen!
Wat ik begreep is dat ze dit jaar een zomeruitzending gaan maken, bomvolmet hooien ed… Maar volgens mij is het altijd toch rond die periode…
Frank Jank - nou dat is toch niet zo aardig :shifty: Ik vind het wel een schattig stel en fijn dat ze elkaar zo gevonden hebben.
Vond het weer erg leuk! Het uurtje kijken was ook zo om… dat is altijd zo met leuke dingen op tv. Heb nu alweer zin in zondag, kijken hoe het met de rest gaat
Ik moet eerlijk bekennen dat ik sinds de eerste twee series BZV niet meer gekeken heb. Simpelweg te druk gehad met andere dingen een een tijd in het buitenland gezeten. Misschien een stomme vraag, maar toch: heb ik ietst gemist? of is het eigenlijk ieder seizoen hetzelfde maar dan met andere boeren?
oooh mega… ik krijg me heimwee naar mij jeugd… tussen de koeien… als ik dat stukje van jan bekijk :?
ik heb nu de kinderen thuis liggen, en seizoen 2 heeft veel babies opgelevert leuk!
hoorde ik nu in het promo-filmpje dat boer Agnes zwanger is?
volgens mij samenwonen maar kon het ook niet goed horen
Net even de special van vorige week teruggekeken, leuk Ik heb niet alle seizoenen gevolgd, de laatste wel redelijk gevolgd. Frank huilt inderdaad wel erg snel. Ik vind 't een leuke gast en leuk dat ze elkaar gevonden hebben, maar hij is wel erg snel emotioneel hoor, maargoed, maakt ook niet uit
Gijsbert en Femke vind ik ook een leuk stel, maar inderdaad jammer dat ie niet met zn drieën noemt, maar met zn tweeën, beetje gek.
Al met al, leuk om weer even te kijken! Vanavond de productie baby’s haha, leuk! Van wanneer is die kinderen met alle boeren? Vind ik ook wel leuk om te lezen namelijk, dus als die van deze maand is kan ik 'm misschien nog ergens krijgen
@cees77 wrote:
hoorde ik nu in het promo-filmpje dat boer Agnes zwanger is?
Ik hoorde het net ook. volgens mij zei ze echt zwanger. Het klonk iig niet als samenwonen.
@Bella wrote:
@cees77 wrote:hoorde ik nu in het promo-filmpje dat boer Agnes zwanger is?
Ik hoorde het net ook. volgens mij zei ze echt zwanger. Het klonk iig niet als samenwonen.
Ik verstond dat ze “samen” was.
Ik ben nu samen? Tja zo goed heb ik het dan ook niet verstaan.
Er is een promo filmpje te zien op internet en ze zegt ik ben ondertussen … en dan wat weggemoffeld, versta ik toch wel zwanger.
net even geluisterd… naar mijn idee zegt ze: ik ben ondertussen samen!
moet ook zeggen dat zwanger ook wel ineens heel rap zou zijn.