boeken

Hallo allemaal!

Omdat ik bezig ben met mijn eerste kindje is alles nog supernieuw voor mij. Een goede vriendin raadde mij aan om wat boeken te lezen en verwees naar de boeken van Beatrijs Smulders. Ze heten (volgens mij) veilig zwanger, veilig bevallen en een boek over de kraamtijd.

Mijn vraag is dan ook:

Lezen jullie boeken/tijdschriften en welke?

Of moet ik vooral op mijn eigen gevoel afgaan en boeken zoveel mogelijk laten voor wat ze zijn?

Veel groetjes van Marilyn

hey hey,

dat boek is inderdaad erg leuk (trouwen beatrijs heeft hub op de wereld geholpen) , ik had ook een ander boek, kom zo niet meer op de naam, maar stonden allemaal vragen in met antwoorden erbij!! Heb ik erg veel aan gehad.

verder was ik lid van ouders van nu!!

liefs Mariska

Ja die van Beatrijs is idd erg leuk. Die heb ik ook. Een paar ervan.

Hallo!

Ik denk dat ik de boeken toch maar ga aanschaffen omdat ze mij in de boekwinkel al bevielen.

Zelf lees ik de Kinderen, Ouders van nu en koop regelmatig een special over zwangerschap. Mijn vriend wordt er gek van (stapels tijdschriften) omdat ik nog niet eens zwanger ben!

Groetjes van Marilyn

@Marilyn wrote:

Hallo!

Ik denk dat ik de boeken toch maar ga aanschaffen omdat ze mij in de boekwinkel al bevielen.

Zelf lees ik de Kinderen, Ouders van nu en koop regelmatig een special over zwangerschap. Mijn vriend wordt er gek van (stapels tijdschriften) omdat ik nog niet eens zwanger ben!

Groetjes van Marilyn

:lol: :lol: :lol: :lol: Herkenbaar.

Hoi

Oke, nu moet ik helemaal eerlijk ziijn. Ik heb zelfs al een babydagboek en een paar rompertjes en sokjes gekocht. Ik was zelfs van plan om een topic te openen met de titel: ben ik te fanatiek rondom mijn swangerschap? Echt, ik wacht elke dag af totdat ik wat voel en alles lijkt op een of andere manier rondom het babietje te draaien.

Herkenning iemand :oops: ?

Hoi…

Ik denk dat dit voor heel veel meiden/vrouwen herkenbaar is! Tenminste voor mij wel… Als je iets heel graag wilt dan gebeurt dat je gewoon en kun je daar heel veel mee bezig wezen, volgens mij kun je daar weinig aan veranderen. Ik lees geen boeken, maar ik lees wel veel op internet over zwanger worden en natuurlijk hier op KOK. De meesten hier zitten toch in hetzelfde schuitje en dat is toch wel fijn vind ik…

Is het misschien toch een goed idee om hierover een topic te openen?

Ik voelde me tot voor heel kort (na jullie berichten) echt doorgeslagen.

Marilyn

Tuurlijk, misschien zijn er nog wel meer die het herkennen! Of je verandert even de titel van dit topic, dat kan ook…

Hoi Jet!

Hoe verander ik de titel?

Marilyn

In jouw eerste bericht van dit onderwerp staat bovenin wijzig. Daar klik je op en kun je het onderwerp aanpassen. Moest ook even zoeken hihi…

Hoi Jet!

Ik heb maar een nieuw topic aangemaakt met een verwijzing naar hier.

Ben benieuwd hoeveel vrouwen er net zo aan toe zijn als mij.

Groetjes van Marilyn

Ik heb nog wel een interessant boek in de aanbieding :wink: , zie mijn winkeltje, pagina 3… http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2501478#2501478

ook in mijn winkeltje

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=52747

wat boeken :wink:

Dat boek over Veilig bevallen heb ik ook gelezen. Al heb ik het wel heel lang niet open geslagen, alsof ik niet aan het bevallen wilde denken.

Waarschijnlijk was dat ook wel zo :mrgreen: Pas toen ik met verlof ging, ben ik het gaan lezen en was ook zo uit :lol:

Nog een boekentip :thumbup: “Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt” van Kluun.

Mijn man is dyslecties, maar had dit boek in mum van tijd uit. Ik ook :smiley: Erg leuk om te lezen.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Dat boek van Kluun wilde ik ook nog voor mijn vriend kopen. Het moet heel grappig zijn. Ik denk dat ik zelf met en met de boeken van Beatrijs Smulders ga verzamelen. Gisteren wel nog het Weleda puur zwangerboek gekocht, maar dat is meer een veredelde reclamefolder bij nader inzien :? .

Groetjes, Marilyn