Ik zit eraan te denken om het boek eten voor de kleintjes van Stefan Kleintjes te kopen. Mila krijgt borstvoeding en gruwelt van gepureerd voedsel. Dus ideaal om te gaan rapleyen. Maar nou vraag ik me een beetje af of dat boek een duidelijke omschrijving geeft hoe je dit dan aan moet pakken.
Wie heeft het boek en wat vind je ervan?
Groetjes, Astrid
Ik heb het boek en noem het regelmatig: de bijbel. Ik pak het nog heel vaak, er staat heel duidelijk in beschreven hoe borstvoeding en bijvoeding werkt. En Rapley is heel simpel: je hebt een voedselintroductieschema, en je legt gewoon wat neer. De kindjes regelen het verder helemaal zelf! Net als met de borstvoeding!
Het schema kun je trouwens ook vinden op http://www.borstvoeding.com, de site van Stefan.
Super boek. maar niet perse voor rapley.
in het boek staan ook veel recepten met gepureerd eten.
Maar heel duidelijk over wat gezond is en wat niet.
Voor Rapley zou ik op het bijvoedingsforum kijken.
http://www.network54.com/Forum/382080/
ook de FAQ’s geven veel info.
ik heb hem ook en vond het zeer zeker een handig boek. De recepten en dagmenu’s achterin gebruik ik niet echt, maar het voedselintroductieschema dus wel weer heel veel (volgens mij ook te vinden op zijn site, of vergis ik me daarin?)
Handig boek dus :thumbup: , maar zoals hier al eerder gezegd werd, niet persé nodig voor rapley…
hoi Assie…
Ik heb het boek maar voor mij heeft het niet veel toegevoegd. Ik had de voedingslijst al van internet gedownload en dat was eigenlijk het belangrijkste.
Informatie over Rapley zelf had ik al hier ingewonnen.
Ik zou 'm niet kopen…
hmmm, ga hem maar niet aanschaffen. Mila begint nu al lekker met de pot mee te eten en aan de hand van het voedselintroductieschema doe ik wat ideeen op. Verder ga ik af op mijn eigen ervaring en gevoel. En het gaat goed zo.
ik had het boek eerst van de bieb geleend (besteld) en een keer verlengd en daarna alsnog bij bol.com besteld.
Oke er staat best een en ander op internet maar als ik ff snel wil opzoeken of ze iets wel of niet mag, vind ik het boek toch handiger (heb ook niet áltijd mijn laptop aan staan ).
Ook staat er heel veel info in die niet op internet staat. En veel recepten voor kindjes tot 4 jaar.
ik vind het boek erg handig en ben blij dat ik het nu gewoon tot mijn beschikking heb. Wat mij betreft een aanrader, dus! :thumbup: