Bobo tandpasta (prodent) andere smaak?

De titel zegt het al. Ik poets mijn zoon zijn tanden al een tijdje met bobotandpasta van prodent. Hij werkt altijd wel redelijk goed mee met tandenpoetsen maar ik heb gister een nieuwe tube opengemaakt en sinds hij die geproefd heeft is het drama en wil hij de tandpasta niet meer in zijn mond terwijl hij een paar dagen terug echt dol op was

Gisteravond heb ik de oude tube uit de pedaalemmer gehaald en daar zat nog een klein beetje in en dat heb ik geproefd. De oude pasta smaakt inderdaad heel anders als de nieuwe. De nieuwe is veel scherper meer naar de tandpasta die we voor zijn grote zus gebruiken. Hij ziet er ook anders uit, niet strak wit maar er zit ook van dat blauwe spul in. Ik heb meteen een klacht ingediend bij prodent en koop wel een andere tandpasta. Als dit geen productiefoutje maar de nieuwe smaak is, koop ik voortaan wel een ander merk.

Wij gebruiken inderdaad ook altijd die tandpasta, maar hier niks blauws erin en hij proeft hetzelfde als altijd, zacht en zoet achtig



We hebben de tube ongeveer 2 weken geleden gekocht…

Hebben ze niet verkeerd gevuld? de bobo is van 0-4 toch nog? Die daarop smaakt heel anders en onze dochter van blieft die dus niet, terwijl de 0-4 geen probleem is/was.

ja dat denk ik ook. Ik heb ze al gemaild