ik zou niet zo kort gaan als dat plaatje, je kan ook de voorkant wat korter kunnen doen (iets langer als het plaatje) en langer uit laten lopen naar achter, zo zit het aanzicht van voor netjes en heb je toch een meidenkapsel
maar verwacht niet teveel van de kapper, als ze klein zijn kunnen ze moeilijk stilzitten
Precies, en dat is waarom ik het meeste twijfel. Ik denk nl. dat het wel heel leuk zal staan, zie de foto aan het begin van dit topic, maar ik ben bang dat ze na de 1ste 2 knippen niet meer wil stilzitten en dat het dan drama wordt.
Vandaag heeft ze een speltje in, dus ik hoor vanavond wel hoe lang dat heeft gezeten.
Ik weet niet hoe die pony bij jouw dochter geknipt is, maar meestal is dat toch best een dik pak haar in een driehoek en dan recht op het voorhoofd? Dat is best zwaar om met een speldje vast te zetten. En doordat ze hem nu al heeft is het âte laatâ om de lokken die voor haar ogen zitten bijv in een staartje aan de zijkant vast te maken :shifty:
Ik heb vroeger ook een pony gehad, thanks mom :?, het was een drama om van dat ding af te komen. Ik heb echt heel lang voor schut gelopen. Heb me daarom ook gezworen noooooit een pony bij mijn dochter te laten knippen :mrgreen:
Mijn dochter kon trouwens best goed stil zitten hoor. Maar bij deze kapper hadden ze een tv aan de muur hangen met kinderprogrammaâs, dat hielp
Dit is wat mijn dochter heeft⊠Zowel page als bobmodel :mrgreen:
Page
bob (wel beetje onduidelijk foto)
En beide fotoâs zijn van Maart.
Over haarspeldjes gesproken. Zij haalt het nu nog wel telkens eruit. Ik dacht ook dat het een fase was maar uiteindelijk na uren in te hebben, trekt ze het eruit.
Mariiyelle, wat een schatje!! Staat allebei heel lief :inlove:
Kittycat, wat betreft de Pony van Noortje. Die is niet speciaal zo geknipt hoor. Het viel gewoon zo en alleen laatst zijn er wat puntjes af geknipt. Maar het is nog een heel dun ponytje die makkelijk met een speltje weg kan worden genomen. Dat valt wee mee. Een echte dikke pony zie ik ook niet zitten, precies om de reden die jij noemt.
Vandaag stond ze trouwens heel verliefd naar mijn lange haren te kijken en te aaien⊠hahaha, misschien hoef ik niet meer te kiezen.
Mariiyelle, wat een schatje!! Staat allebei heel lief :inlove:
Vandaag stond ze trouwens heel verliefd naar mijn lange haren te kijken en te aaien⊠hahaha, misschien hoef ik niet meer te kiezen.
Dankjewel
Gewoon doen wat jij mooi vindt :thumbup:
Ik heb altijd gezegd dat Katie lang haar krijgt. En die krijgt ze ook! :thumbup: Ik ben er alleen nog niet uit op wat voor manier maar de achterkant laat ik nu groeien en de voorkant moeten we nog maar even bekijken omdat haar voorkant automatisch naar voren valt. Het heeft nooit een voorkeur.
Suus heeft lange haren, best al dik (die red het idd al niet meer met een speldje) en haar kruin zit iets schuin naar rechts, net achter op haar hoofd⊠:?Over een rotplek gesproken want daaaaarvandaan groeit dus ook haar pony.
verschrikkelijk is dat, die leadzanger van Oasis is er niks bij⊠Justin bieber look zou wel kunnen met een potje babygel erin. :lol:
En als klap op de vuurpijl⊠is haar pony stijl en zijn haar achterharen krullend⊠uberschattig, maar het blijft een bos van de hooiwagen.
Haar bovenharen zijn dus nu in lagen geknipt zodat het in elk geval enigszins poremt en ze wil er niks in, dus het hangt los⊠naja⊠das maar zo. Het is vanzelf lang zat om gewoon in een staart te doen. Niek heeft gewoon AL haar haren op dezelfde lengte en standaard in 2 halve staarten of 1 paardenstaartâŠ
Vind wel dat ze op deze leeftijd makkelijker wegkomen met een nog niet helemaal tip top kapsel⊠als het nu verkeerd gaat is dat niet zoân ramp. Maar als je de meisjes op school ziet waarvan ouders pas de haren laten groeien met 4⊠dat duurt veel langer en valt sneller op als het niet zit.
Mijn dochtertje is al ruim 2,5 en heeft nog steeds heel dun haar. Ik kan er nog niet zoveel mee. Ze is 1 keer naar de kapper geweest om er een model in te knippen. Maar ik wil graag lang haar bij haar, dus het is bij die ene keer gebleven. Model is er wel weer een beetje uit, het zou eigenlijk weer recht geknipt moeten worden.
Ik zou ook geen pony laten knippen, gewoon een paar plukjes vind ik leuk. Bob vind ik leuk, maar het kriebelt bij mij altijd om wat te frutten met haartjes Kan niet wachten tot het haar van de jongste ook wat langer wordt :mrgreen: