Hey hey
Ik wil graag een kinderzitje voor achterop kopen,
ik heb zo’n beugel voor een bobike op mijn fiets zitten
Maar wat zijn jullie meningen over Bobike of GMG??
Of een ander goed zitje?
Kus Angèl :-*
Bobike… :thumbup: omdat deze aan de zadelpin vastzit, en niet op de bagagedrager.
GMG vind ik ook niet zo mooi :silenced:
wij hebben ook naar de Yepp gekeken.(is wel van gmg maar zit ook aan de zadelpin vast) maar die paste helaas niet op mijn fiets
bobike maxi plus! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Gebruik hem nu nog dagelijks en mijn dochter is al 5
i love Yepp…
Die zijn zo mooi…
grts patricia
bobike…
ik wil straks achterop zo’n nieuwe met hoofdsteun… kan mijn kleintje lekker slapen op de fiets (mijn oudste viel altijd met een hoofdje achterover in slaap omdat de neksteun te laag was… zag er zielig uit)
Maar ik zweer bij bobike… en omdat alles aan de zadelpen hangt, lijdt je bagagedrager niks… ik mag daar maar 10 kg op vervoeren ofzo… (op mijn gewone fiets dan… niet op mijn mamafiets natuurlijk)
of deze… ik twijfel nog een beetje:
Wij fietsen veel en lang… en dan is dat comfort dus wel heel fijn!
Alleen ik vind die hoofdsteun van de onderste niet mooi (doet me denken aan de rolstoel hoofdsteunen van het verpleeghuis waar ik gewerkt heb) maar wel erg prettig voor uk. Ach eerst maar eens kijken hoe een slaapkoppie hij is op de fiets.
Ik denk dat mijn keuze ook naar Bobike gaat, ik had al een kleine voorkeur maar tja ik vind het soms nog wat moeilijk of ik er wel goed aan doe :oops:
hoezo twijfelen… wat je ook kiest… de stoeltjes zijn altijd goed.
ik heb zelf zo een set samengesteld via internet… via fietsonderdelenonline. en scheelde erg veel… was gewoon nieuw en werd gewoon bezorgt…
Vanmiddag even alle winkels langs gefietst in Uden en heb de bobike Maxi Plus voor 75 euro incl opzetstuk (scheelde weinig met wat ik allemaal vond op internet). En hij heeft 'm er ook nog even opgezet ook
Voor achterop: Bobike!
Heb nu een Bobike junior waar dochter van 7 nog makkelijk opklimt…met de voetensteunen…Voor als ukkie groter wordt, gaat de maxi sc er weer op, van ex krijg ik ook de 2e terug, dus kunnen we die bij papa achterop zetten.
Er ligt hier ook nog een oude GMG, maar die vindt ik voor achterop helemaal niks.
Wel ook een zadelveer-beschermer erop klikken! Die handjes zitten zomaar overal tussen…
En ik zie zoveel opa’s en oma’s en ouders fietsen met kinderen ‘los’ achterop…geen voetensteun of iets…kan daar met mijn hoofd niet bij…vind het ook doodeng.
Ow van die zadelveerberschermer heb ik nog niet over nagedacht. :think: :oops:
Zal eens kijken of die er al op zit. Heb een 2ehands mamafiets.
@Mandala wrote:
Wel ook een zadelveer-beschermer erop klikken! Die handjes zitten zomaar overal tussen…
Hier is het dik in orde :thumbup: