Bobike of GMG?? advies a.u.b.!

Ik heb van de medewerker van Halfords dat het verschil tussen Bobike en GMG voorzitjes is alleen van uiterlijk. Wat denken jullie ervan?? goede/slechte ervaringen met Bobike en GMG?

Bedankt! :inlove:

Ik heb een gmg en ben daar zeer tevreden over. Ik vond hem er veiliger uitzien omdat hij armsteuntjes heeft terwijl je kindje bij de bobike de steun van het stuur moet hebben en dat vond ik geen prettig idee. Vandaar mijn keus voor gmg.

Ik heb Bobike en ben daar super tevreden over…

(wist ook niet het bestaan van de andere kinderzitjes

af dus het was snel beslist) Bobike had toen een mooie aan-

bieding; je kreeg het windschermpje er gratis bij (als je een

stuurzitje kocht :wink: )

Wij ‘missen’ hier de armsteuntjes niet eigenlijk. Dochterlief

zit prins(es)heerlijk lekker in het zitje
:wink:

Hier ook tevredenheid over de bobike :thumbup:

@Paschal75 wrote:

Wij ‘missen’ hier de armsteuntjes niet eigenlijk. Dochterlief

zit prins(es)heerlijk lekker in het zitje
:wink:

Zou ook niet best zijn als je ze wel zou missen… :wink: Maar goed het is natuurlijk een goed gekeurd stoeltje en dus veilig. Het was ook meer mijn eigen gevoel dat daarin doorslag gaf, ik vond het er minder prettig uitzien.

Ik heb een gmg en ben daar erg tevreden over, alleen wat koprte voesteunen, Anne is nogal lang. Ik heb een ander topic gelezen waar bobike niet zo goed uit kwam, daarbij viel het kindje haast uit het stoeltje vanwege de missende armsteunen, ik weet zo niet waar het stond, anders even de zoekfunctie gebruiken.

hoi

ik heb ook een gmg en ik ben er ook heel tervreden over

ons zoontje is ook vrij lang en hijkan nu makkelijk voor in het stoeltje

en door de ring wat erom zit ben ik gerustgestelder dat hij er niet vanaf kan vallen

en je hebt ook meer onderdelen voor de gmg dan de bobike

bevoorbeeld slaaprol voor op het stuurtje

ideaal

dit is mnijn mening er over hoop dat je er iets aan hebt

groetjes tamara

Wij hebben een bobike die prima bevalt hier.

Gmg-zitjes kunnen geloof ik niet op alle fietsen. Wij waren nl vorige week bij de fietsenmaker om nieuwe fietsen uit te zoeken en toen zei de fietsenmaker dat gmg-zitjes niet op een aluminiumstuur mogen. Als je dus een vrij nieuwe fiets hebt met aluminiumstuur dan mag er geen gmg op. Ben ik blij dat we een bobike zitje hebben :wink: :mrgreen: .

Groetjes Renate

@Renate_Sch wrote:

Wij hebben een bobike die prima bevalt hier.

Gmg-zitjes kunnen geloof ik niet op alle fietsen. Wij waren nl vorige week bij de fietsenmaker om nieuwe fietsen uit te zoeken en toen zei de fietsenmaker dat gmg-zitjes niet op een aluminiumstuur mogen. Als je dus een vrij nieuwe fiets hebt met aluminiumstuur dan mag er geen gmg op. Ben ik blij dat we een bobike zitje hebben :wink: :mrgreen: .

Groetjes Renate

Ik heb een aluminiumstuur en dat gaat prima, ze hebben speciale aanpassingen al in het aankoop pakket zitten en het werkt super goed.

zit ook nog te twijfelen.

Nog meer ervaringen???

Passen die GMG stoeltjes ook op de Sprt Ama**** Trnd?

Ik zit ook nog te twijfelen tussen die twee, ik neig naar de Bobike, maar inderdaad die armsteuntjes…

ik denk dat je mijn topic bedoelde.

Ik heb een bloom mamafiets en een bobike zitje, ik wordt er eerlijk gezegd niet goed van dat die gordeltjes allltijd van zijn schouders afzakken :evil: :thumbdown: , daarbij vond ik hem bij mijn fiets zo eng 'in de lucht"zitten dat ik voor de veiligheid ook nog een slaaprol van ik geloof 18 euro erbij heb gekocht, omdat ik idd bang was dat hij er uit viel.

Maar ja het barst van de bobike zitjes overal dus het ligt misschien wel aan mij en onze beweeglijke zoon. :mrgreen:

Ik heb er niet echt een heeeel prettig gevoel over, maar met de slaaprol is het wel goed te doen hoewel ik het gordeltjesverhaal nog steeds dicutabel vind. :?

Ik ga binnenkort een achterzitje aanschaffen en zal daarbij in eerste instantie kijken naar een ander zitje dan de bobike om voornoemde redenen.

@Miffy wrote:

Passen die GMG stoeltjes ook op de Sprt Ama**** Trnd?

Ik zit ook nog te twijfelen tussen die twee, ik neig naar de Bobike, maar inderdaad die armsteuntjes…

Ja want ik heb die fiets en dat gaat prima, alleen even goed die adapter set erop zetten.

ik wil ook meteen bevestigen dat het niet passen op een alu verstelbaar stuur dikke l*lkoek is… dat hoor je steeds maar weer en is dus echt NIET zo… je krijgt er keurig een adapter bij die je op de stuurpen bevestigt NET ALS BIJ BOBIKE en daaaar hangt de stoel dan aan…

Ik ben super blij met mijn 2 GMG zitjes, de kinderen zitten er prima in en zitten voor mijn idee veel saver dan in een bobike…

Peter kan er echt niet uit terwijl ik laatst bij oma even de fiets van mijn schoonzus leende en daar zit bobike op en binnen no-time had hij de riemen losgewurmt en STOND meneer half in de stoel… en ik hem maar weer naar beneden duwen… ja daaag.

Juist door de armleuningen kunnen ze geen kant op…

GMG dus hier, dik tevreden, niks anders meer en kan ook op ALLE fietsen… :thumbup:

hoi

hoi heb ze bij me 3 kids alle 2 gehad.

De gmx was me eerste stoeltje met zo’n leuk stuurtje allen toen viel me fiets een keer om brak zo het kunstof af :frowning:

Dus sinds dien alleen nog maar bobike dies lekker stevig en kan tegen een stootje

Ik ben ook op zoek dus lees even mee! :slight_smile:

nog ervaringen!?