Bobike maxi+ via internet kopen?

De titel zegt het al.

Ik ben op zoek naar een bobike maxi+ achterzitje.

Nu heb ik er één gevonden op internet die ik helemaal gweldig vind.

Het is een nieuw stoeltje.



Zouden jullie hem via internet kopen of toch bij de fietsenzaak.

Ik heb hem vandaag ook bij de fietsenzaak gezoen en hij daar gewoon 30 euro duurder!!



Graag jullie ervaringen en/of tips!



Liefs Chantal

Ik heb de mini via internet gekocht, als je zelf een beetje handig bent met instaleren zou ik niet weten waarom je het niet zou moeten doen.

Voor 30,- verschil zou ik hem zeker via een internet winkel kopen. :angel: (tenminste, ik neem aan dat het via een webwinkel gaat…)

Ik koop dat soort dingen nooit in de gewone winkel, ik zoek eerst op marktplaats. Ons achterzitje kostte nog geen 10 euro, en was amper 10 minuutjes rijden van ons vandaan. Dus ik zou het altijd via internet doen :slight_smile:

maar als je het via een internetwebshop doet, is het wel handig om te kijken hoeveel je aan verzendkosten betaald, want soms kom je dan nog duurder uit dan wanneer je het in de winkel koopt.

hier het mini bobike setje met extra montageset via internet gekocht…veel op prijs gekeken en met de gewone winkel scheelde het heel veel, dus ik heb de gok genomen en via een webwinkel besteld.

Prima service gekregen en het zelf monteren is echt niet zo moeilijk :slight_smile:

Ik had al gekeken wat verzenkosten waren…die zijn 4,95!



Fietstoeltje kosste in de winkel geloof 95 euro. Op internet 63,50.

Dat scheelt me gewoon teveel!



Kloos mag ik vragen waar jij je stoeltje besteld hebt?

uhm durf het zo niet te zeggen…

ben nu helaas niet thuis, dus kan het bonnetje ook niet voor je opzoeken…maar via google kwam ik op een paar websites uit…volgens mij was het iets met fietsenwinkel en dan com…maar weet het niet meer 100% zeker…

Ik zou online bestellen :angel: Maar google ook even op reviews van/ervaringen met de betreffende internetwinkel.

Ik heb mijn voorfietsstoeltje ook online besteld en heb uiteindelijk gekozen voor een internetshop die een paar euro duurder was omdat die andere slechte recensies had.

Als het een betrouwbare webwinkel is, dan zou ik hem via internet bestellen. Eerst in een fietsenzaak kijken of het is wat je zoekt en dan bestellen via internet. Scheelt wel een hele hoop geld!

hier heb ik zowel voor als achter via internet besteld… scheelde zoveel,

en was ook gewoon een fietswinkel.

hier ook via i net besteld, nog voor ik een fiets had waar de zitjes op konden :lol:



Kwam destijds ook een goeie aanbieding tegen voor de mini. Zonder windscherm.



Toen ik op fietsenjacht ging gewoon een dealtje gesloten met de fietsenmaker zodat ik uiteindelijk voor een bedrag minder als origineel op de fiets hing naar huis ging met een fiets met zitje, windscherm, dubbele standerd en een goed slot erop :slight_smile: .



Achterzitje later cadeau gekregen en is er bij een onderhoudsbeurt van de fiets voor niks op gezet.

Wij kopen vrijwel alles via internet, ik vind het gewoon zonde voor mijn geld om dat soort dingen bij een winkel te kopen :oops:

Ik heb nog nóóit problemen gehad met een internet aankoop!

En mocht je hem op Inet kopen en niet gemonteerd krijgen…

Gewoon naar de fietsenmaker gaan en zeggen dat je hem kado gekregen hebt :wink:

Of gewoon eerlijk zijn als je een goede fietsenmaker hebt. ZIj weten natuurlijk ook van de goedkopere kansen op Inet…

Ik had mijn zitje nieuw uit een winkel voor 65 of 75 euro de ene was voor en de andere achter van bobike

@Sennapen wrote:

Ik had mijn zitje nieuw uit een winkel voor 65 of 75 euro de ene was voor en de andere achter van bobike




was dat ook de maxi+ of de gewone?

Zit namelijk ook nog prijsverschil in.



Voorzitje heb ik nieuw voor 25 euro van i net gehaald incl. verzendkosten. Dat was het me sowieso wel waard… oké kon niet kiezen uit verschillende printjes, was toen take it or leave it.

Maar dat zitje is net als achterzitje en windschermflap inmiddels gepimpt met tafelzeil :thumbup:

Ok jullie hebben dus goede ervaringen mee om het via internet te doen! Dan ga ik het ook doen!



Bedankt voor de tips!

ik had mijn hele fietsstoeltjesset ook via internet, prima gegaan allemaal! :thumbup: en als het zou schelen, zou ik het ook echt via internet bestellen…