bobbel met blaar waar een kiesje door zou kunnen komen?

Eva Lynn heeft een bobbel met een blaar erop waar een kiesje door gaat komen, vermoed ik. Vandaag pas ontdekt maar wie weet zit het er al een paar dagen…

Nu vind ik het er vreemd uit zien, beetje licht blauw, creme en er lijkt vocht onder te zitten. Herkend iemand dit? En is het vanzelf over gegaan? Of moet je het door laten prikken bij de ha of tandarts?

alvast bedankt :wink:

Dat is hier ook zo, al 2 x gehad bij een doorkomend tandje.

Deze week had ze er ook 1, en sinds afgelopen nacht is er een tandje doorgekomen :).

t is al wat langer geleden voor mij, maar mijn kindjes hadden dat soms ook…en meestal komt t kiesje vanzelf door, wel met wat bloed enzo,…

waar ik op zou letten is, of je kindje ook koorts krijgt en of t goed blijft drinken, verder is t gewoon vooral erg sneu

oke fijn dat het dus wel normaal is. Vond het maar een eng idee, zo’n blaar in dr mondje :shifty:

ze heeft gelukkig geen koorts maar wel net dr BMR inenting gehad dus daar kan ze straks ook ziek van worden, maar ik hoop dat de kies dan wel door is.

Bedankt voor jullie antwoorden, ik kan gerust gaan slapen straks :slight_smile: vond het echt maar een eng idee en was bang dat ik vannacht bij de tandarts moest zitten om het open te laten maken ofzo :shifty: :oops:

ik denk dat dat wel meevalt emma, maar je kunt t nummer van de huisartsenpost even bij de hand houden toch? voor je eigen geruststellig :slight_smile:

het gaat gelukkig goed, ze huilt wel meer en is wat jengelig maar ik heb nog niet hoeven bellen :wink: hoop dat het snel weg trekt!!