Bo kruipt achteruit!!!!

Sinds vandaag kruipt ons meissie achteruit!!! Echt de hele kamer door! Ze kreeg op een gegeven moment zelfs door dat als ze tegen de kast of de muur was aangebotst dat ze dan moet draaien om weer verder te komen. GEWELDIG!!! We moeten nu dus wel heel snel een kast kopen voor de tv en alle snoeren… :? Heb haar al 3 keer weggehaald daar… En moet ook heel goed opletten dat ze onze stoelen niet omtrekt als ze er onder ligt. Maar… wat grappig dit allemaal en wat ben ik trots op haar!! :inlove:

Klinkt leuk! :inlove:

Spannend wanneer ze de vooruit zal vinden!

Oh jee… :shock: dat wordt je hele huis beveiligen. :wink:

Ooooo… En dan dat wiebelkontje heen en weer… :inlove:

Ja, Yolanda, ze gaat ook wel eens op handen en knieen zitten en dan komt dat kleine kontje zo mooi omhoog!!! :inlove: Zoooooo lief vind ik dat!!!

FOTO…!!! :mrgreen:

:clap: :clap: :clap: Go Bo, go Bo, go Bo… jeeeeaaaahhhhh… fantastisch gezicht lijkt me dat :inlove:.

idd fotoooooo!!!



enneh BO… vooruit is leuker hoor :slight_smile:

HEEEEEEEEY BOOOOOOOO… GOED VAN JE HOOR :thumbup: :thumbup:



Kun je misschien een filmpje neerzetten? zodat Wessel ook gaat zien dat er nog iets anders is dan liggen en zitten??? hihi…



Lekker wijfie die Bo he? doet lekker alles op haar eigen manier en in haar eigen tempo!!! :thumbup: :thumbup:



(van wie zou ze dan hebben Pleun???) :think:

Geweldig! Wat een grappig gezicht zal dat zijn!

Leuk gezicht hè? Stan doet het ook een beetje, maar die heeft ontdekt dat ie het makkelijker vindt om de hele kamer door te rollen…komt ie ook overal! :mrgreen:

Mijn bericht over het achteruit kruipen was van 19 januari. Sinds 5 februari kruipt ze écht!!! Inderdaad… hele huis beveiligen (en steeds meer…)!! En ze gaat ook steeds sneller. Ik ben tot een plasje gesmolten als ze komt als ik roep, ze giert het dan uit en stap stap stap (geluid van de handjes op onze vloer) heel snel komt ze dan bij me… Ik steek dan mijn handen uit, zij pakt ze en klimt totaan dat ze staat. En TROTS dat ze dan is!!! Ik ook natuurlijk… Oooooooo wat is het toch leuk allemaal!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Wauwwwwwwwww wat goed zeg!!! :thumbup: En geweldige foto’s :inlove:

Superfoto’s :inlove: En wat goed van haar zeg :clap: