Bo...eeeh...Nikkie, Nikkie...eeeh...Bo. Grrrr!

Ik word soms gek van mezelf, hoe vaak ik per dag de verkeerde naam tegen een van de meiden zeg.



En deze klinkt helemaal stom: ‘‘Mamma, Bo wil graag dat je op je stoel gaat zitten.’’ :wall: :mrgreen:



Hebben jullie dat nou ook??

Ja…



Ik zeg dan altijd piet er achter aan :oops:

Hahaha heel herkenbaar.



Tegen Duncan, Samara wil jij…? En dan als tegen reactie krijgen "Maaaahaa je noemt me alweer Samara :doh:

Herkenbaar, en dan nog met de naam van de hond er tussen door. :roll:

Mijn moeder heeft 6 kinderen, dus soms noemt ze de hele rits en pas als laatst degene die ze bedoelt :lol:

gelukkig, ben ik niet de enige :oops: :roll: :mrgreen:



het is soms zo erg dat we (mijn man en ik) het niet eens zelf in de gaten hebben…Teun, kom eens! (terwijl ik Stijn bedoel) Mijn man: je zei Teun hoor. Ik: nee, ik zei Stijn…en zo de hele dag!

ow ja hoor… regelmatig zelfs… zeker als de twee mannen samen zijn… maar ik ben niet de enige… hoe vaak lucas niet begint met oma… uh opa… uhhh MAMA!!.. als hij iets wil vertellen :smiley: Ik herhaal dat dan en noem de hele riedel van de familie erachteraan :lol:

@Claudje wrote:

Herkenbaar, en dan nog met de naam van de hond er tussen door. :roll:






hahaha jha hier ook zo :mrgreen:

Nikki zit nog in mijn buik… en nu al noem ik haar soms Lotte :doh:

En Lotte wordt ook wel eens Casper genoemd (= onze hond)



En het suffe is… de namen lijken niet eens op elkaar ofzo :think:

Hoop dat het beter gaat als de zwangerschapshormonen wat afnemen en ik wat meer bij de les ben… maar vermoed dat het wel eens permanente schade kan zijn :mrgreen:

Ow hier dus ook en vooral Pepijn & Merlijn haal ik door elkaar, zal wel door dezelfde klank in hun naam zijn.

Lucas zegt dus de hele dag tegen mij, "mama jij zei het verkeerd " het is … (en dan de naam wie ik bedoel) :roll: :wink:

Als Thomas mijn broer moet hebben is het 9(en een half) van de 10 keer; mama-miemie-matthijs?!! :lol:

En ik verwissel Thomas/Sarah, Sarah/Thomas nogal eens.

En met familieweekenden/bijeenkomsten wordt ook iedereen door elkaar gehusselt :lol: .

Oh ja en vanavond noemde mijn moeder mijn broer Thomas.



Heel erg bekend dus! :wink:

Ik heb maar eentje, maar die noem ik regelmatig Silvan. (zo heet zijn vader)

Mijn moeder die haalde ons altijd door mekaar. Christi-eh Inge- eeh Elke, CHRISTINE! Haha, en haar moeder die haalde ook alles door elkaar en riedelde alle vier de kids op. Volgens mij hoort dat erbij!

Hier gebeurd dat ook regelamtig. Gelukkig komt het vaker voor :angel:

O, heel herkenbaar!!



Maar dan alle 4 onze namen (manlief heeft me al Robin genoemd), en ook nog de cavia.

Weer diezelfde man-persoon heeft Robin, Sjuul (=cavia) genoemd.



Het gekke is, dat is pas sinds Lucas er is.

Daarvoor konden we alle namen onthouden, nooit een probleem.

Misschien dat het vanaf 4 net iets teveel word… :slight_smile:



We dachten zelf eigenlijk dat het door de gebroken nachten kwam dat we niet meer wisten wie, wie was… 8) :angel:

hier ook heel bekent heb dan 3 meiden en als ik de oudste moet hebben zeg ik angelina uhhh april uhh PHOEBE de kids reageren er niet eens meer op als de middelste stout doet zeg ik phoebe uhhh angelina niet doen en phoebe reageert niet eens haha :lol:

opa,oma en ook vaders halen vaak de namen door elkaar

hahaahahaha



ja hoor zeg soms ook eeuuhh hoe heet je ook alweer

@Ellen69 wrote:

Nikki zit nog in mijn buik… en nu al noem ik haar soms Lotte :doh:

En Lotte wordt ook wel eens Casper genoemd (= onze hond)



En het suffe is… de namen lijken niet eens op elkaar ofzo :think:

Hoop dat het beter gaat als de zwangerschapshormonen wat afnemen en ik wat meer bij de les ben… maar vermoed dat het wel eens permanente schade kan zijn :mrgreen:




leuke naam :wink: voor je dochter die nog geboren moet worden :wink:

@Affie wrote:

Mijn moeder heeft 6 kinderen, dus soms noemt ze de hele rits en pas als laatst degene die ze bedoelt :lol:




hahaha, dat deed mn oma ook altijd, eerst alle namen van me 20 neven en nichten en dan pas de mijne :lol:



Ik heb het thuis met mijn eigen kinderen niet zo erg, maar wel met kinderen van andere.

De buuf heeft 2 dochters Lili en Nina, nou dat haal ik dus constant door elkaar en mn vriendin heeft 2 jongens Nio en Tino nou en dat is nog erger, zij heeft er ook zelf spijt van dat ze 2 namen met dezelfde klanken heeft genomen hoor.Ze haalt ze zelf namelijk ook de hele dag door elkaar.

@bianca&? wrote:

@Ellen69 wrote:
Nikki zit nog in mijn buik… en nu al noem ik haar soms Lotte :doh:

En Lotte wordt ook wel eens Casper genoemd (= onze hond)



En het suffe is… de namen lijken niet eens op elkaar ofzo :think:

Hoop dat het beter gaat als de zwangerschapshormonen wat afnemen en ik wat meer bij de les ben… maar vermoed dat het wel eens permanente schade kan zijn :mrgreen:




leuke naam :wink: voor je dochter die nog geboren moet worden :wink:




Erg grappig!

Want jouw Nikki is geboren op dezelfde datum als mijn Lotte!!!

(Is van 25 Juli 2007 !!! )

Ik spreek mijn dochter soms aan op de manier waarop ik de hond ook aanspreek… :oops:

Prongeluk dus!



“Kieks, foei!”

“Blijf, Kieks”

“Kom volg!”

:doh: :doh: :doh: